اخبار روز

برد سخت ایران مقابل بحرین در رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا 2024

تیم ملی فوتسال ایران در بحرین نتوانست قدرت خود را نشان دهد اما با شکست آن تیم به جمع هشت تیم پایانی جام ملت های آسیا راه یافت.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتسال کشورمان در دور دوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2024 از ساعت 17:30 امروز (شنبه – به وقت ایران) در سالن هوآمارک بانکوک به مصاف تیم ملی بحرین رفت. 3 با ایران همراه بود

در حالی که ملی پوشان ایران به سمت دروازه حریف حمله کردند، میرزا عبدالله النعیمی در دقیقه 12 برخلاف جریان بازی برای بحرین گلزنی کرد. هنوز چند ثانیه از این گل نگذشته بود که علیرضا رفیعی پور گل تساوی تیم کشورمان را به ثمر رساند. این پایان نیمه اول است نبود و صالح احمد سنجر در دقیقه 19 برای بحرین گلزنی کرد، یعنی ایران با شکست به رختکن رفت.

در نیمه دوم ایران وارد زمین شد تا مفت را به تساوی بکشاند و در دقیقه 22 مهدی کریمی گلزنی کرد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد. در دقیقه 29 نوبت به سعید احمد عباسی رسید که دروازه بحرین را باز کند و ایران برای اولین بار در این بازی از حریف پیش افتاد. اما علی العریبی در دقیقه 30 با یک ضد حمله موفق شد دروازه ایران را باز کند.

بهروز عظیمی بازیکن جوان تیم ملی که به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود در دقیقه 33 گل چهارم ایران را به ثمر رساند تا شاگردان وحید شمسایی فاصله زیادی با پیروزی نداشته باشند. در دقیقه 39 که دروازه بان بحرین نیز برای گل تساوی پیش رفت، سعید احمد عباسی توانست گل پنجم ایران را به ثمر برساند و پیروزی تیم ملی کشورمان را سرنوشت سازتر کند.

بحرین هفتاد و هشتمین تیم رنکینگ تیم ملی جهان است که کار را برای تیم ملی ایران واقعا سخت کرد و زنگ خطر را برای کادر فنی تیم ملی کشورمان به صدا درآورد.

تیم ملی ایران دومین برد خود در جام ملت های آسیا 2024 را به دست آورد و با شش امتیاز به صدر جدول گروه D بازگشت. صعود شاگردان وحید شمسایی به مرحله یک چهارم نهایی قطعی شد و ایران در روز سوم بازی است. اردیبهشت ماه، برای تایید برتری به مصاف کویت خواهد رفت. تیم های ملی کویت و افغانستان نیز در گروه D با چهار و یک امتیاز دوم و سوم شدند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا