اخبار روز

عجله کنید وام 300 میلیونی بدون ضامن با کارمزد 4٪

با توجه به شرایط اعلام شده، مدت پرداخت و نرخ کارمزد، مبلغ هر قسط 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان و سود کل این تسهیلات 18 میلیون و 859 هزار و 38 تومان است. کل مبلغ وام و سود آن نیز 318 میلیون و 859 هزار و 38 تومان است.

بانک صادرات ایران در ۲۴ شهریور ۱۳۳۱ به عنوان یک بانک خصوصی در قالب سهام عمومی با نام اصلی بانک صادرات و معادن ایران فعالیت خود را آغاز کرد که این مجموعه با ۱۳ نفر شروع به کار کرد اما هم اکنون بیش از هزار نفر در این بانکداری مشغول به کار هستند. مجتمع در حال حاضر بانک صادرات ایران با دارا بودن بیش از 2700 شعبه داخلی و 20 شعبه خارجی، انواع خدمات بانکی مجاز را به مشتریان خود ارائه می کند.

این گروه در طول فعالیت خود توانسته است از مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در بخش بانکی و … را دریافت کند.

بانک رفاه امکان پرداخت وام قرض الحسنه با نرخ کارمزد 0 تا 4 درصد را برای اشخاص حقیقی و حقوقی دارای مشاغل کوچک فراهم کرد.

این تسهیلات اعتباری در قالب طرح افق در اختیار افراد حقیقی تا سقف 3.000.000.000 ریال و اشخاص حقوقی تا سقف 7.500.000.000 ریال قرار گرفت.

چه کسانی می توانند از این وام بهره مند شوند؟

شرکت های حقوقی با مشاغل کوچک (کمتر از 10 کارمند)

موسسات حقوقی دانش بنیان (با معرفی نامه از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری)

کارکنان اشخاص حقیقی و حقوقی

بستگان درجه یک اشخاص حقیقی

ویژگی ها و مزایای وام افق چیست؟

امکان استفاده از سیستم تا 60 ماه

امکان انتقال میانگین امتیاز حساب بلااستفاده اشخاص حقیقی به بستگان درجه یک مشمول سقف جمعی موسسه حداکثر تا سقف 3.000.000.000 ریال.

امکان انتقال میانگین امتیازات استفاده نشده اشخاص حقیقی و حقوقی به کارکنان خود

برای بهره مندی از طرح تا چه زمانی باید حساب باز شود؟

پایان شهریور ماه 1403

برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید یکی به شعب بانک ها در سراسر کشور مراجعه کنید و یا با مرکز تماس با مشتریان بانک رفاه (فراد) به شماره 8525-021 تماس بگیرید.

کارآفرینان، زوج‌های جوان، صاحبان مشاغل، شکارچیان خانه و هر کسی که به دنبال تغییر شغل، زندگی و تحصیلات خود است. به عنوان صندوق امداد می تواند از وام بانک قرض الحسنه بهره مند شود. این وام به نفع افرادی است که به مبالغ زیادی پول نقد نیاز دارند. زیرا مردم همیشه کمبود نقدینگی دارند. بنابراین، نیاز به پول نقد برای انجام یک پروژه، افراد را به دریافت وام و تسهیلات از بانک ها تشویق می کند.

پرداخت وام ویژه بانک ملت چگونه است؟

بانک ملت وام قرض الحسنه را به گروه های زیر پرداخت می کند:

1. وجوه قرض الحسنه غیرانتفاعی کارکنان سازمان ها، شرکت ها و مؤسسات

2. اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل دارند از محل منابع خود تسهیلات قرض الحسنه به افراد نیازمند را پرداخت کنند ولی توانایی مدیریت پردازش پرداخت تسهیلات و وصول اقساط آن را ندارند و یا مایل به رسمیت بخشیدن به این امر هستند. عملیات از طریق بانک

منظور از حساب سرقفلی ویژه، حسابی است که توسط بانک تحت این عنوان افتتاح می شود و همچنین وجوهی که توسط اشخاص حقیقی و حقوقی به این حساب واریز می شود، به نظر سپرده گذار وجوه و بر اساس شرایط مقرر بین قرارداد نمایندگی. با سپرده گذار و بانک به صورت وام به اشخاص حقیقی و موسسات غیرانتفاعی و غیرانتفاعی منعقد می شود.

نحوه افتتاح حساب اعتباری ویژه

متقاضی حساب اعتباری ویژه با اشاره به یکی در شعب بانک ملت پس از تکمیل و تایید فرم درخواست و موافقت نامه نمایندگی، با آگاهی از شرایط و ضوابط حساب مذکور نسبت به افتتاح حساب اقدام نموده و این وکالت را به بانک ملت جهت واریز وجه مورد نظر اعطا می نماید. مبلغی از طرف دومی با ارائه محل وجوه خود به مردم که به آنها وام می دهد.

شرایط اعتباری خاص

حداقل مبلغ سپرده برای افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ویژه 20.000.000 ریال می باشد و موجودی حساب نمی تواند کمتر از مبلغ ذکر شده باشد.

تبصره: حداقل مبلغ واریزی (20.000.000 ریال) بر روی حساب مسدود می شود و مازاد بر آن برای تسهیلات اعتباری قرض الحسنه قابل اعطا می باشد.

– حداقل میزان تسهیلات اعتباری قابل ارائه به هر متقاضی از هر حساب اعتباری ویژه 10.000.000 ریال و مدت بازپرداخت حداکثر 5 سال می باشد.

– پرداخت تا سقف یک و نیم میلیارد ریال از محل وجوه انتقالی به هر فرد وارداتی با واریز وام ویژه در بانک اشکالی ندارد.

– امکان افتتاح حساب ویژه قرض الحسنه به صورت فردی/مشترکی و حقوقی وجود دارد.

– با موافقت وام دهنده، امکان اعطای معافیت از حساب وام ویژه نه تنها به اشخاص اعلام شده از سوی وام دهنده بلکه به اشخاص اعلام شده از سوی بانک نیز وجود دارد.

– از وجوه تخصیص یافته به حساب های اعتباری ویژه، مبلغی معادل کل مبلغ اعتباری که باید اعطا شود (برای معرفی نامه های صادره) مسدود و مازاد بر آن توسط واگذارنده وجوه کسر می شود.

– دارنده حساب اعتباری خاص می تواند نوع و میزان وثیقه مورد نظر خود را مشخص کرده و در ازای اعطای اعتبار ویژه از این حساب، از بانک درخواست کند وثیقه تعیین شده را وصول کند. در صورتی که نوع و میزان وثیقه مشخص نشده باشد، تهیه وثیقه توسط بانک تابع مفاد آیین نامه اجرایی وام اعطایی بانک است.

– بر اساس قرارداد کارگزاری، بانک می تواند پیگیری وصول اقساط وام های اعطایی یا در صورت لزوم اقدامات قانونی مربوطه را انجام دهد، اما در هر صورت بازپرداخت وجوه واریز شده به حساب اعتباری ویژه، بازپرداخت آن به تعویق می افتد. از وام های اعطایی شده و بانک هیچ مسئولیتی در قبال آن نمی پذیرد.

– در صورت پیش بینی در قرارداد کارگزاری، مبالغ دریافتی بانک بابت اقساط وام های اعطایی با نظر واگذارنده وجوه قابل استفاده مجدد است.

– بانک بابت خدماتی که ارائه می دهد به ازای هر حساب اعتباری ویژه کارمزدی دریافت می کند که میزان آن در قرارداد کارگزاری مشتری و بانک تعیین می شود.

امروزه بیشتر بانک ها از وام 23 درصدی صحبت می کنند، در حالی که بانک ملی و چندین بانک وام بانکی را با کارمزد 4 درصد برای سپرده شما پرداخت می کنند. برای آشنایی بیشتر با شرایط وام 300 میلیونی با اقساط بلندمدت این ویدئو را تماشا کنید.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام افزایش 185 میلیون تومانی وام قرض الحسنه برای نوسازی بافت‌های فرسوده گفت: 50 درصد تخفیف برای صدور پروانه از سوی شهرداری وجود نخواهد داشت. قابل پیگیری بیشتر توسط قوه قضاییه است.

محمد آیینی در نشست خبری با اشاره به وجود 2 میلیون و 700 هزار ساختمان ناپایدار و بدون سازه در کشور اظهار داشت: این ساختمان های ناپایدار و سقف های لرزان برای تخریب نیازی به زلزله ندارند زیرا رعد و برق و باران شدید می آید.

وی گفت: دولت برای احیای این بافت ها 550 میلیون تومان وام پرداخت می کند. از این میزان سود 185 میلیون صفر درصد است، وی افزود: 30 درصد جمعیت شهرهای کشور در ساختارهای ناکارآمد و تاریخی زندگی می کنند.

وی با یادآوری اینکه ساختمان های لرزان در زمینی به مساحت 167 هزار هکتار شهری قرار دارند، ادامه داد: شهرداری ها در برنامه هفتم توسعه موظفند حداکثر ظرف مدت سه ماه و با حداقل 50 درصد تخفیف نسبت به صدور پروانه ساختمانی اقدام کنند. اگر شهرداری ها به این تکلیف قانونی عمل نکنند، این قصور است که در دادگاه قابل پیگیری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات دولت برای تسریع در ساخت و ساز در بافت های فرسوده، یادآور شد: تا سال 1400، 150 میلیون تومان وام ساخت و ساز با سود صفر درصد و با استفاده از منابع تبصره 18 آن سال بازپرداخت شد. سقف وام های بدون بهره 185 میلیون است.

آیینی گفت: این افزایش اتفاقات برای ما اتفاق نمی افتد. یکی از دیگر اقدامات مهم دولت، تمدید دوره بازپرداخت وام بدون بهره از 3 به 7 سال است. چه اتفاقی افتاده است یکی این یکی از خواسته های مردمی بود که در ساختمان های فرسوده زندگی می کردند.

وی همچنین از اعطای معافیت مالیاتی و تخفیف ویژه برای مناطق محروم برای ساکنان 167 هزار هکتار بافت ناپایدار شهری خبر داد و گفت: به عنوان مثال اگر صنایعی مانند صنایع دستی و گردشگری در این مناطق ایجاد شود مشمول این 100 می شوند. % طرح معافیت مالیاتی.

اگر به دنبال وام قرض الحسنه بدون بهره هستید، طرح نسیم بانک آینده برای شما مناسب است. این طرح بدون بهره و فقط 4 درصد کارمزد دارد و بازپرداخت 60 ماهه می باشد.

حداکثر سقف 300 میلیون تومان است و ضامن رسمی یا وام دهنده حرفه ای ضامن وام خواهد بود. همه این موارد در صورتی اعمال می شود که یک حساب متوسط ​​با مدت حداقل 3 ماه داشته باشید. البته اگر حساب شما کوتاه مدت باشد نرخ سود آن 11 و 23 درصد است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا