اخبار روز سینما

ببینید: سکوت دمت اوزدمیر و اوزان کوچ هنگام خروج از دادگاه خانواده

طلاق دمت اوزدمیر و همسرش اوژان کوچ درست است پس از مراسم گالا فیلم «ببخشید» با بازی اوژان کوچ و ابراهیم بویوکاک، این شایعه قوت بیشتری پیدا کرد.

طلاق دمت اوزدمیر و همسرش اوژان کوچ

به گفته بیرسن :

دمت اوزدمیر و اوزان کخ که در شهریور ماه با هم ازدواج کردند مدتی است که با مشکل مواجه شده اند و گفته می شد برای حل مشکلات خود به مشاوره مراجعه می کنند. دیمت اوزدمیر شب گذشته در مراسم گالا فیلم همسرش اوژان کخ شرکت نکرد و از او حمایت نکرد. گفته می شود این زوج تصمیم به جدایی گرفته اند و انتظار دارند دیمت فردا جدایی خود را اعلام کند!

طلاق Demet Ozdemir و Ozhan Koch

طلاق دمت اوزدمیر و همسرش اوژان کوچ، دادگاه طلاق دمت و اوزان

روز گذشته در مراسم گالا فیلم متاسفم با بازی اوژان کوخ و ابراهیم بویوکاک، اوژان کوخ به تنهایی و بدون انگشتر در دست در این مراسم شرکت کرد. این حادثه باعث افزایش آگاهی خبرنگاران در مورد جدایی دمت اوزدمیر و اوزان کوچ شد.

این در حالی است که چند روز گذشته اوژان کوچ با عصبانیت به خبرنگاران گفته بود که در زندگی شخصی من دخالت نکنید. چنین مشکلی وجود ندارد و من هرگز حلقه نمی زنم.

دمت اوزدمیر و اوزان کوچ از ابتدا می دانستند که رابطه سالمی با هم ندارند. حتی یک هفته قبل از مراسم خواستگاری و عقد، اختلاف شدیدی با هم داشتند و راهشان از هم جدا شد. کار به جایی رسید که دیگر در اینستاگرام همدیگر را دنبال نکردند.

پس از مدتی خبر خواستگاری و ازدواج در فضای مجازی منتشر شد. و یکی دیگر از نشانه های یک رابطه سالم عروسی شما است. (البته این قسمت نظر شخصی منه) عروسی که در شهریور برگزار شد بسیار مجلل و گران بود. و حالا کمتر از یک سال می گذرد و خبر جدایی این زوج تایید شده است.

دادگاه طلاق توسط دمت و اوزان برگزار شد

طلاق Demet Ozdemir و Ozhan Koch
طلاق Demet Ozdemir و Ozhan Koch, طلاق Demet Ozdemir و همسرش Ozhan Koch

دادگاه این زوج هنرمند در تاریخ 18 آدربهشت 1402 برگزار شد، دمت چهل دقیقه قبل از اوزان کوچ در دادگاه حاضر شد و پس از صدور حکم طلاق دادگاه، این زوج به صورت جداگانه دادگاه را ترک کردند. این زوج در برابر سوالات خبرنگاران سکوت کردند و به سرعت صحنه را ترک کردند.

یک کلمه از خودم : راستش را بخواهید طلاق برای هر فردی پروسه سنگینی است، به خصوص اگر به عنوان یک چهره معروف لو رفته باشید! من به خبرنگاران حق مطالعه و جستجوی اخبار را می دهم، اما آیا واقعاً نتیجه دادگاه طلاق جای خوبی برای کارشناس است؟ با این حال، طرف دادگاه را ترک می کند، بنابراین شما می پرسید که آیا فلانی خیانت کرده است؟ یا دلیل طلاق و … چیست؟ اول انصاف داشته باش خدایا! شما چی فکر میکنید؟

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا