دانستنی ها

چگونه 2 معجون فوق العاده برای درمان درد و پوکی استخوان تهیه کنیم؟

افراد میانسال به سمت پوکی استخوان می روند و اگر این موضوع را جدی نگیرند با مشکلات سخت تری مواجه خواهند شد.

به گفته راهنمای شما، وقتی مشکل و درد جسمی دارید، هر کاری که برای حل آن انجام دهید، مشکل و درد خواهد بود، اما زمانی که برای تقویت و استحکام استخوان ها و کل بدنتان کار مفیدی انجام دهید، ممکن است هرگز مشکلی نداشته باشید. سعی نکنید راهی برای درمان آنها برای رهایی از درد پیدا کنید!

برای تقویت استخوان ها بهتر است از کودکی درست غذا بخورید. پس اگر فرزندی دارید، همیشه این معجون را برای او آماده کنید تا بدنی سالم و استخوانی قوی داشته باشد. اگر پوکی استخوان دارید ناامید نشوید، می توانید مطمئن باشید که استفاده از آن تاثیر زیادی روی بدن شما خواهد داشت.

در این مقاله دو معجون عالی و کاربردی را برای شما مطرح کرده ایم که برای همیشه از آنها استفاده می کنید و تغییرات بسیار مثبتی را در زندگی شما ایجاد می کنید و به دیگران توصیه می کنید!

معجون اول:

فهرست:

سنجد 100 گرم

درخت بادام 100 گرم

کشک محلی 100 گرم

آرد نخودچی 100 گرم

مقداری عسل

چگونه تهیه می شود:

سنجد همیشه ما را به یاد سفره هفت سین می اندازد. اما خوب است بدانید که نقش بزرگتر فقط تزیینی نیست و برای استخوان های بدن بسیار مفید و ضروری است.

تمام مواد فوق به جز عسل را در آسیاب بریزید و پودر کنید. دو قاشق غذاخوری از این پودر را با مقداری عسل مخلوط کرده و هر روز میل کنید. طعم خوبی دارد، اما ویژگی های آن بسیار مفیدتر و کامل تر است. بنابراین استفاده از آن را فراموش نکنید، نتیجه عالی خواهید داشت.

معجون دو:

فهرست:

چند پای مرغ

2 حبه سیر

نصف پیاز

نصف قاشق چایخوری نمک و زردچوبه

یک چهارم لیوان آب

چگونه تهیه می شود:

پیاز را پوست گرفته و با سیر پوست کنده، پای مرغ، نمک و زردچوبه در ظرف سس یا خیارشور بریزید و ببندید. یک قابلمه را پر از آب کنید و وقتی جوش آمد، لیوان دلخواه را داخل آن بریزید و به مدت 5 ساعت روی گاز بگذارید و با حرارت ملایم بپزید. اگر آب قابلمه شروع به کم شدن کرد، مقداری آب جوش اضافه کنید.

بعد از 5 ساعت معجون خوشمزه شما که مناسب همه افراد از پیر و جوان، سالم و بیمار است آماده است. طعم خوبی دارد و دوای انواع دردی است. حتما آن را تهیه کنید و به وعده های غذایی هفتگی و روزانه خود اضافه کنید.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا