اخبار روز سینما جهان

با فروش ۱.۷ میلیاردی؛برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی

گزارش کردن بازتاب آنلاین، فروش «تلماسه: قسمت دوم»، اقتباس تحسین‌شده از رمان علمی تخیلی فرانک هربرت، در باکس آفیس جهانی از مرز 700 میلیون دلار عبور کرد، در حالی که «گودزیلا در برابر کنگ: امپراتوری جدید» که آخرین فیلم از فیلم هیولاها نیز بیش از 500 میلیون دلار فروخت. هر دو فیلم با مشارکت Legendary Entertainment تولید شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی، پام عبدی و مایک دی در بیانیه‌ای که کار تیم‌های بازاریابی و توزیع جهانی را ستایش می‌کند، لوکا، رئیس گروه موشن پیکچر برادران وارنر، به شرکای افسانه‌ای خود، دنی ویلنوو، کارگردان «The Dune» و آدام وینگارد، کارگردان «گودزیلا علیه کنگ» تبریک گفت.

تا روز جمعه، «تلماسه: قسمت دوم» 700.6 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است که 422.3 میلیون دلار آن از بازارهای غیرآمریکایی و 278.3 میلیون دلار از فروش بلیت داخلی است. . «گودزیلا در برابر کنگ: امپراتوری جدید» نیز بیش از 324.2 میلیون دلار در سطح بین المللی و 176.2 میلیون دلار در بازار داخلی فروخت و مجموع فروش جهانی خود را به 504 میلیون دلار رساند.

فیلم های برادران وارنر تا این لحظه در سال 2024 بیش از 1.7 میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروش داشته اند و این استودیو را به موفق ترین استودیو از نظر سهم بازار تبدیل کرده است. این استودیو همچنین دارای پرفروش‌ترین «باربی» در سال 2023 بود و قرار است دنباله‌ای برای «بیتل جویس» و حماسی دو قسمتی «افق» کوین کاستنر در اواخر امسال منتشر شود. ماه آینده، فیلم Furiosa: The Mad Max Saga ساخته جوگر میلر، پیش درآمدی برای فیلم مکس دیوانه: جاده خشم محصول 2015، وارد سینماها می شود.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا