اخبار روز سینما جهان

عمر سی بازیگر یک کمدی رمانتیک برای نتفلیکس شد

عمر سای بازیگر فرانسوی «لوپین» قرار است در کمدی رمانتیک نتفلیکس «عاشق فرانسوی» بازی کند که اولین کارگردانی نینا ریوز است.

مهر وی نوشت: سی که امسال یکی از اعضای هیئت داوران بخش رقابتی اصلی جشنواره فیلم کن به سرپرستی گرتا گرویگ است، در این فیلم در کنار سارا ژیرودو بازیگر نقش “برنادت”، پاسکال آربیلو بازیگر “گمشدگان” بازی خواهد کرد. گلوله» و آلبان ایوانف.

هوگو گلین که پیش از این فیلم‌های «عشق در نگاه دوم» و «دو خانواده» را کارگردانی کرده و در گیشه‌های فرانسه با موفقیت مواجه شده است، تهیه‌کننده هنری این فیلم است.

عمر سی در فیلم «عاشق فرانسوی» نقش «ابل کامارا» بزرگ ترین هنرپیشه حال حاضر را بازی می کند که با ماریون، دختر همسایه اش آشنا می شود و ماجراهای جالبی رخ می دهد.

تولید این فیلم با همکاری استودیوهای فرانسوی و نتفلیکس از 27 می در پاریس آغاز می شود و نتفلیکس قرار است آن را سال آینده اکران جهانی کند.

سی پس از بازی در چندین فیلم درام، از جمله The Stranger Case، The Clarence Book، و The Father and the Soldier که او نیز تهیه کنندگی آن‌ها را برعهده داشت، به بازی در نقش کمدی سبک‌تر بازمی‌گردد. او اخیراً شرکت تولید فیلم خود را با همکاری کارگردان لوپین، لوئیس لتریر و مدیر عامل سابق پالس فیلمز، توماس بنسکی راه اندازی کرده است.

این بازیگر که اکنون در لس آنجلس زندگی می کند، در سال 2011 برای بازی در فیلم The Untouchables برنده جایزه سزار شد و اولین سیاهپوست برنده این جایزه شد. او با بازی در نقش اسان دیوپ در سریال «لوپین» که به عنوان بزرگترین سریال فرانسوی زبان نتفلیکس شناخته می شود، به یک ستاره بین المللی تبدیل شد.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا