اخبار روز سینما

متی هیلی نامزدی خود را با تیلور سویفت تایید کرد!

طرفداران گروه راک 1975 معتقدند که متی هیلی، خواننده اصلی گروه، در کنسرت اخیر خود به شایعات مربوط به رابطه عاطفی با تیلور سویفت پرداخت. AM – 1975 و طرفداران تیلور سویفت معتقدند که متی هیلی هنگام اجرای این آهنگ به رابطه عاطفی جدید آن ها اشاره می کند.

طرفداران حدس می زنند که متی هیلی، خواننده سال 1975، هنگام خواندن آهنگ “او آمریکایی” در کنسرت گروه در فیلیپین در روز پنجشنبه، به شایعاتی مبنی بر رابطه عاشقانه جدید با تیلور سوئیفت اشاره کرد. انتخاب عجیب این آهنگ به خصوص یک روز پس از انتشار شایعات عاشقانه جدید تیلور سویفت، صورت می گیرد.

بر اساس این شایعات، تیلور سویفت که در پنسیلوانیا بزرگ شده است، اکنون پس از جدایی از نامزدش جو آلوین، رابطه عاشقانه جدیدی را با متی هیلی از انگلیس آغاز کرده است. او آهنگ “او آمریکایی” را در سال 2016 در سومین آلبوم استودیویی خود منتشر کرد. طرفداران این گروه پس از کنسرت اخیر در شبکه های مجازی درباره تفسیر این آهنگ صحبت کرده اند. آنها معتقدند متی هیلی 34 ساله از این آهنگ به عنوان راهی برای اشاره به رابطه عاطفی جدیدشان استفاده کرد.

سرنخ هایی از رابطه عاطفی آقا و خانم خواننده!

در حالی که The 1975 این آهنگ را گاهی در تور Atir Very Best خود که در نوامبر 2022 در کانکتیکات آغاز شد و ادامه دارد، پخش کردند، طرفداران خاطرنشان کردند که هیلی در ابتدای آهنگ به تیلور اشاره کرده است. این خواننده قبل از شروع اجرای این آهنگ به هواداران حاضر در اتاق گفت: “درست است! زن زندگی من یک آمریکایی است!

از زمانی که شایعات منتشر شد، طرفداران این زوج خواننده سرنخ های پنهان دیگری را که به رابطه عاشقانه بین سوئیفت و هیلی اشاره می کند، مشاهده کردند، از جمله عکسی که مادر متی هیلی، دنیس ولش، در ماه ژانویه در اینستاگرام خود با تیلور سویفت منتشر کرد.

ماه گذشته تیلور سویفت خبر جدایی خود از نامزدش جو الوین را پس از شش سال تایید کرد. در سال 2014، متی هیلی و تیلور سویفت نیز درگیر جنجال شایعات مربوط به رابطه عاشقانه خود بودند. این دو خواننده همیشه ​​از موسیقی یکدیگر حمایت کرده اند.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/این-خواننده-نامزدی-خود-را-با-تیلور-سوی/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا