اخبار روز سینما

برای عوامل سریال افعی تهران پرونده قضایی تشکیل شد

در پی پخش سکانسی توهین‌آمیز به مقام و جایگاه معلم در سریال افعی تهران واکنش‌های گسترده‌ای از سوی جامعه فرهنگیان و مردم به همراه داشت و منجر به تشکیل پرونده قضایی برای عوامل این سریال شد.

در این سکانس، شخصیت‌های داستان درباره‌ی معلمان با لحنی توهین‌آمیز صحبت می‌کنند که این موضوع، آزردگی خاطر جامعه فرهیخته معلمان و همچنین مردم را به دنبال داشت. «غلام‌عباس ترکی»، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، در نامه‌ای به دادستان عمومی و انقلاب تهران، خواستار تشکیل پرونده قضایی برای رسیدگی به تخلفات سازندگان و عوامل تولید مجموعه افعی تهران شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران

وی در این نامه، ضمن تاکید بر ضرورت صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم، به ویژه در حوزه حفظ حقوق معلمان و کارکنان نظام آموزش و پرورش کشور، از دادستان تهران خواست تا علاوه بر برخورد قانونی با عوامل این سریال، چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر تولید و پخش این مجموعه از سوی ساترا به عنوان متولی قانونی این موضوع نیز مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه سکانس دردسر ساز در افعی تهران را مشاهده خواهید کرد:

این اقدام معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، نشان‌دهنده‌ی عزم دستگاه قضایی برای برخورد با هرگونه توهین و بی‌احترامی به مقام و منزلت معلمان است. در ادامه باید دید که واکنش عوامل سازنده افعی تهران به این موضوع چیست و چه توضیحی ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تشکیل پرونده قضایی برای افعی تهران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا