اخبار روز

ایران و امارات بر سر چه چیزی توافق کردند؟

به گفته پی ام آپ، رئیس سازمان هواپیمایی امارات امضای تفاهم نامه بین سازمان های هواپیمایی کشورش و ایران را گامی مهم در گسترش خدمات حمل و نقل هوایی بین دو کشور دانست.

همزمان با سفر وزیر امور خارجه ایران به ابوظبی، امارات و ایران از امضای توافقنامه دوجانبه برای توسعه خدمات حمل و نقل هوایی بین دو کشور خبر دادند.

خبرگزاری دولتی امارات (WAM) روز پنجشنبه گزارش داد که شرکت هواپیمایی امارات در مقر اصلی خود در دبی با ایران در زمینه حمل و نقل هوایی قرارداد امضا کرده است.

بر اساس این گزارش، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به نمایندگی از تهران با حضور نمایندگان شرکت های هواپیمایی کشوری و هوانوردی تهران این قرارداد را امضا کرد.

سیف محمد السویدی، رئیس سازمان هوانوردی امارات در پی امضای این قرارداد گفت: این توافق گام مهمی در راستای ساماندهی پروازها است و راه را برای گسترش شبکه خدمات حمل و نقل هوایی هموار می کند. شرکت های حمل و نقل دو کشور».

السویدی توضیح داد که این توافق به ایجاد فرصت های جدید برای تجارت، حمایت از عملیات شرکت های حمل و نقل ملی دو کشور، افزایش همکاری اقتصادی بین بازرگانان و شرکت های تجاری و ترویج رقابت آزاد کمک می کند.

امارات متحده عربی چهارمین مقصد سفر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس پس از قطر، عمان و کویت است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا