اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی فیلم مورد انتظار Hypnotic با بازی بن افلک منتشر شد

پوستر جدید فصل چهار سریال شما منتشر شد: تعداد زیادی تا انتشار فصل چهارم سریال محبوب تو (شما) باقی نمانده است هرچه که به تاریخ انتشار این نزدیکتر می شود جستجوی نتفلیکس بیشتر کند که ما را مشتاق دیدن این فصل کند . اخیراً این پوستر را برای این فصل منتشر می کند که می توانید در انتهای این پست مشاهده کنید.

در این تصویر قاتل محبوب را در دل لندن می بینیم. در یکی از کیوسک های تلفن لندن که یکی از نمادهای اصلی این شهر می باشند. بر روی این پوست نوشته شده است “اون همیشه بازتاب کننده است”. پیش از این نیز پوستری از این فصل منتشر شده بود که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

در این با قاتلی متوجه شد که سبک اش به کلی تغییر می کند و حالا تبدیل به یک معلم در انگلستان می شود. تیم بازیگری نیز به این سریال اضافه شده اند که می توانید تیزر معرفی شان را ا اینجا مشاهده کنید.

«تاتی گابریل» در این فصل به بازخواهد گشت و شارلوت ریچی ریچی ، ، لوکاس گیج گیج گیج لوکاس گیج لوکاس لوکاس لوکاس لوکاس گیج گیج گیج لوکاس گیج «تیکی لین»، «آیدان چنگ»، «استفن هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان هاگان چنگ آیدان آیدان آیدان هاگان آدام جیمز» همگی نقش های پیشین خود را بازی خواهند کرد.

این فصل در دو بخش پخش خواهد شد بخش در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۳ بر روی پلتفرم نتفلیکس خواهد شد و دوم در تاریخ ۹ مارس منتشر خواهد شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا