اخبار روز

مستندی درباره مادری با دو بازیگر که نقش دو دختر گم شده اش را بازی می کنند

چیزی را گزارش کنید مگتو: اگر مستندساز حرفه ای هستید یا فقط با مستندهای حیواناتی که از تلویزیون پخش می شوند آشنا هستید، پیشنهاداتی که در اینجا برای شما داریم ممکن است با سلیقه شما مطابقت داشته باشد.

داستانی از وحشت عامیانه
کارگردان: کیرلا جانیس

سال ساخت: 2021

اگر از طرفداران ژانر ترسناک هستید و شب ها تا تماشای فیلم ترسناک نمی توانید بخوابید، این مستند را از دست ندهید. علاقه مندان به ژانر ترسناک توجه وسواس گونه ای به سمت تاریک این ژانر دارند و سبک ها، زیرژانرها و تکنیک های فیلم های این ژانر را به دقت بررسی می کنند. وحشت عامیانه یا فولکلور وحشت یکی زیر مجموعه ای از ژانر وحشت در سینما و ادبیات است که از عناصر عامیانه برای خلق وحشت استفاده می کند. این مستند تاریخچه وحشت عامیانه را از مبدأ آن، از طریق گسترش آن در تلویزیون بریتانیا در دهه 1970 تا احیای آن در دهه گذشته بررسی می کند.

مستندی درباره مادری با دو بازیگر که نقش دو دختر گم شده اش را بازی می کنند

فریدا
کارگردان: کارلا گوتیرز

سال ساخت: 2024

فریدا کالو، نقاش مکزیکی، بین سال‌های 1907 تا 1954 زندگی می‌کرد و اگرچه زندگی او نسبتاً کوتاه بود، اما به خاطر غیر متعارف بودنش مشهور است. یکی او را یکی از مهم ترین چهره های هنر معاصر می دانند. چهره فریدا برای کسانی که با تاریخ هنر و نقاشی آشنایی ندارند آشناست، زیرا فریدا خودنگاره های زیادی کشید. فریدا پس از یک تصادف شدید در سال 1925 برای اولین بار نقاشی را آغاز کرد و درد خود، همنوعان و ملتش را روی بوم آورد. زندگی پرماجرا فریده دستمایه چندین فیلم مستند و داستانی بوده است. این مستند همچنین نگاهی به زندگی این نقاش سرشناس مکزیکی دارد.

مستندی درباره مادری با دو بازیگر که نقش دو دختر گم شده اش را بازی می کنند

چهار دختر
کارگردان: کوثر بن هانیه

سال ساخت: 2023

یک روز، دو دختر بزرگ آلفه، مادر چهار فرزند تونسی، ناپدید می شوند. کوثر بن هانیه کارگردان تونسی از بازیگران حرفه ای دعوت می کند تا در نقش دو دختر گمشده بازی کنند. برای آلفا که از نبود دخترانش غمگین است، حضور بازیگران در نقش هایشان به معنای گشودن زخم های دل و جانش است. بن هانیه موقعیتی بدیع را خلق کرد و تجربه ای منحصر به فرد را جلوی دوربین خلق کرد که بارهای عاطفی و روانی متفاوتی را به همراه دارد. این مستند با ارائه ادراکات امید، عصیان، خشونت، خواهری و غیره، به پرسش‌های اساسی درباره بنیان‌های جوامع ما می‌پردازد.

۲۲۰۵۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا