اخبار روز سینما

رابطهر زوجی باید این رابطه های جنسی را تجربه کند!/ اصول رابطه جنسی موفق

انواع رابطه جنسی که هر زوجی باید تجربه کند
زوج ها در ابتدای ازدواج معمولا تصور خاصی در مورد انواع رابطه جنسی ندارند، اما پس از چند سال و ساعات کاری طولانی که انرژی و زمان زیادی را از طرف زن و شوهر مصرف می کند، می توانند به نقطه ای که خستگی و زندگی روزمره جایگزین عشق و جنس ضعیف تر و ضعیف تر می شود. اگر می خواهید رابطه بین دو جنس پس از چند سال پرشور باقی بماند و احساس صمیمیت فیزیکی و رضایت از با هم بودن کم نشود، باید روابط جنسی را به دقت برنامه ریزی کنید، رمز موفقیت در ازدواج طولانی مدت این است که بحث کردن . و در مورد انواع رابطه جنسی و برنامه ریزی برای آنها توافق کنید.

انواع رابطه جنسی که هر زوجی باید تجربه کند
در فانتزی‌هایتان، احتمالاً خواهان رابطه جنسی پرشور و خودانگیخته‌ای هستید که در فیلم‌ها می‌بینید، اما داشتن این حس برای همیشه با بچه‌ها و شلوغی‌های زندگی امکان‌پذیر نخواهد بود. در واقعیت به گزینه های دیگری نیاز خواهید داشت. اگر می خواهید در ازدواج خود موفق باشید و از ازدواج لذت ببرید، انواع مختلفی از رابطه جنسی وجود دارد که همه زوج ها باید در زندگی زناشویی خود داشته باشند. در این مقاله به 5 نوع رابطه جنسی که هر زوجی باید تجربه کند اشاره می کنیم.

انواع رابطه جنسی که هر زوجی باید تجربه کند

1- رابطه جنسی برنامه ریزی شده

معمولاً زوج ها دیدگاه مثبتی نسبت به رابطه جنسی برنامه ریزی شده ندارند، زیرا فکر می کنند اگر رابطه جنسی را برنامه ریزی کنیم، دیگر عاشقانه نیست و نمی توانیم یک بازی عاشقانه خوب برای آن تصور کنیم. با این حال، این طرز فکر می تواند به ازدواج و صمیمیت جنسی شما آسیب برساند.

انواع رابطه جنسی که هر زوجی باید تجربه کند

حقیقتی بهتر از اعتراف وجود دارد، بسیاری از بهترین لحظات زندگی ما برنامه ریزی شده اند: تعطیلات، ناهار با دوستان، جشن تولد، جشن های کریسمس و غیره. شاید بهتر باشد به جای کلمه برنامه ریزی جنسی از کلمه میل یا عمدی استفاده کنید. وقتی شما و همسرتان می خواهید زمانی را برای عشق ورزیدن بگذرانید، به صورت شفاهی و عملی می گویید که رابطه جنسی برای حفظ صمیمیت فیزیکی و بهبود خلق و خو و کاهش استرس های روزمره اولویت شماست.

انواع رابطه جنسی که هر زوجی باید تجربه کند

برنامه ریزی جنسی باعث می شود چندین بار در هفته رابطه جنسی داشته باشید، اما اگر در زندگی زناشویی خود برنامه جنسی نداشته باشید، از بین می رود و به ندرت اتفاق می افتد.

انواع رابطه جنسی که هر زوجی باید تجربه کند

2- رابطه جنسی خودانگیخته

رابطه جنسی خود به خود می تواند بسیار شگفت انگیز، مطلوب و متنوع باشد. وقتی شما و همسرتان از فرصت‌های جنسی که برایتان پیش می‌آید بهترین استفاده را می‌کنید، اشتیاق خود را نسبت به یکدیگر زنده نگه می‌دارید. عمل جنسی دستورالعمل خاصی ندارد، گاهی سریع و گاهی یک بازی عاشقانه طولانی است، اما همیشه آزادی، سرگرمی و لذت جنسی و جسمی قدرتمند را به زوج یادآوری می کند.

انواع رابطه جنسی که هر زوجی باید تجربه کند

رابطه جنسی خود به خود چیزی است که در فانتزی های خود به دنبال آن هستید و به شما احساس قوی بودن می دهد و روحیه و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد، بنابراین حتی اگر روحیه ندارید از فرصت استفاده کنید و اجازه دهید این اتفاق بیفتد. خوشحالم، تاثیر مثبت رابطه جنسی خود به خود بر رابطه شما بسیار عمیق است و می تواند باعث ایجاد وحدت جنسی بین زوجین شود.

انواع رابطه جنسی که هر زوجی باید تجربه کند

3 – رابطه جنسی برای تسکین استرس

رابطه جنسی یکی از بهترین راه ها برای کاهش استرس روزانه است، شاید آقایان دوست داشته باشند بیشتر از رابطه جنسی برای کاهش استرس استفاده کنند، اما خانم ها نیز می توانند به راحتی از این ترفند برای کاهش نگرانی خود استفاده کنند. بازی عشق بهترین راه برای کاهش اضطراب قلب است، ایمنی و امنیت که آغوش همسرتان به شما می دهد می تواند تا حد زیادی استرس را کاهش دهد. این آرامشی است که فقط زن و شوهر در یک رابطه صمیمی می توانند به یکدیگر بدهند که حتی رابطه آنها را لطیف و صمیمی تر می کند.

انواع رابطه جنسی که هر زوجی باید تجربه کند

وقتی تراژدی های زندگی شما را از ریل دور می کند، رابطه جنسی با همسرتان می تواند شما را به مسیر اصلی بازگرداند. عشق به بازی باعث ترشح اندورفین در بدن می شود، این هورمون به طور طبیعی به ما کمک می کند بهتر بخوابیم و احساس بهتری نسبت به زندگی داشته باشیم. اغلب بهترین کار بعد از یک روز پر استرس، داشتن رابطه جنسی است.

انواع رابطه جنسی که هر زوجی باید تجربه کند

4- رابطه جنسی فداکارانه

شما و همسرتان در یک تیم هستید، گاهی این تیم نیاز به فداکاری جنسی دارد، گاهی اوقات شما نمی خواهید رابطه جنسی داشته باشید اما باید خواسته های همسرتان را در نظر بگیرید. اینطور نیست که نمی توانید نه بگویید، فقط قبل از نه گفتن، فکر کنید که آیا دلیل موجهی دارید.

اگر یکی ندارید، به این فکر کنید که عشق ورزی با شریک زندگی‌تان چقدر می‌تواند مفید باشد، نکته کلیدی این است که با مهربانی پاسخ دهید، نه با انزجار. از او بخواهید زمانی که می خواهید رابطه جنسی داشته باشید اما او در حال و هوا نیست همین کار را برای شما انجام دهد.

انواع رابطه جنسی که هر زوجی باید تجربه کند

5- رابطه جنسی ماجراجویانه

همه زوج ها باید هر از گاهی رابطه جنسی ماجراجویانه داشته باشند. ماجراجویی جنسی دامنه وسیعی دارد، مانند تلاش برای برقراری رابطه جنسی در یک موقعیت جدید یا غیرممکن مانند چادر یا در کوه، نوازش های جدید، پیش بازی جدید، رابطه جنسی در جایی غیر از تخت و …. البته، تا زمانی که حریم خصوصی خود را حفظ کنید، می توانید آزادی باورنکردنی در یافتن راه های جدید برای ارضای جنسی خود پیدا کنید.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا