اخبار روز سینما

خواندن روزانه تاروت تاروت فردا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش شمانیوز : تاروت خوانی روشی برای پیش بینی است. تاروت در اروپا محبوبیت بیشتری دارد. اسپرد تاروت بر اساس نمادهای روی کارت تاروت است. تاروت این روزها بسیار محبوب است. تاروت خوانی فردا چهارشنبه دوازدهم ادامه دارد اردیبهشت ماه 1403 را بخوانید.

فروردین

نماد: ملکه

یک مادر، خواهر یا همسر مهربان / یک خانم دوست داشتنی و محترم / یک فرد خوش اخلاق / خوشبخت / زنی که در مسائل مالی ماهر و همچنین سخاوتمند / فراست / آگاهی / زمان خوبی برای رشد، پیشرفت و خلاقیت / این کارت. این در مورد زیبایی و خلاقیت است و همچنین می تواند نشان دهنده بارداری باشد.

اردیبهشت ماه

نماد: مدارا

کشف قدرت واقعی و پنهان خود / پذیرش شرایط / استقامت و ثبات / عبور از بحران / حل مشکلات / مقابله با ترس ها و موانع.

خرداد

نماد: مرد مصمم

تسلط بر تمام جنبه های زندگی خود / انجام یک کار یا پروژه / انتقاد پذیری / انعطاف پذیر بودن / خلاقیت / تمرکز بر اهداف / راهنما بودن.

تیر

نماد: زن خونگرم

بانوی چوب ترسیم زنی با افکار مستقل و والا، مثبت و حامی، علاقه مند به آزادی عمل و انتخاب خود است. / مهم نیست که بانوی گرز چگونه در زندگی شما ظاهر می شود، تحت تاثیر انرژی مثبت و ویژگی های قدرتمند او قرار بگیرید. / قدم هایی بردارید تا به شما کمک کند تا به جلو بروید و رشد کنید.

مرداد

نماد: عزم

اجازه ندهید ترس وارد قلب شما شود. / با شجاعت و قاطعیت با مشکلات روبرو شوید. / کم و زیاد / اضطراب درونی / ایستادگی در برابر مشکلات / قاطعیت

شهریور

نماد: رسیدن به هدف

رویای خود را محقق کنید / موفق باشید / نظم در زندگی / قدر آنچه دارید / مسئولیت را بپذیرید

مهر‌

نماد: مذاکره و تایید

یک موقعیت خاص مستلزم آن است که دائماً آماده کار باشید. / اکنون وقت آن است که تمام تلاش و انرژی خود را صرف انجام کاری کنید که احساس مسئولیت و اشتیاق در مورد آن دارید. سه سکه یک کارت مثبت برای رشد شخصی است و نشان دهنده استفاده کامل از انرژی خلاقانه است که از بدن، ذهن و روح شما سرچشمه می گیرد.

آبان

نماد: پیروزی پس از تلاش

وحدت انرژی ها نوید پیروزی را می دهد. / طبق برنامه ها و برنامه های خود پیش بروید. / موفقیت بعد از کار سخت به دست می آید / زمانی است که به خود و قدرت خود اعتماد کنید و اهداف خود را کامل کنید. / تا زمانی که استعداد خود را به بهترین شکل برای رسیدن به این هدف به کار ببرید، پاداشی را که شایسته آن هستید دریافت خواهید کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا