اخبار روز

انتقاد تند بادامچیان از وزرای اقتصاد و دولت / برای اصناف پشت درهای بسته تصمیم نگیرید / تصمیمات درباره صنف طلافروشان اشتباه است

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، اسدالله بادامچیان در اعلام مواضع هفتگی این حزب اظهار داشت: نقش 45 نماینده در مجلس بسیار مهم و تعیین کننده است و به نظر مبارک مردم باید جسارت بیشتری برای حضور در این انتخابات داشته باشند و از رای دادن نامزدها اجتناب کنند. برای افراد حق و برگزیده
وی در بخشی دیگر از هفته معلم و هفته کارگر را گرامی داشت و از مسئولان خواست تا در جلسات جداگانه با کارگران و معلمان رهنمودهای ولی امر مسلمین را به طور کامل اجرا و مشکلات را حل کنند.

به گزارش ایلنا، وی تاکید کرد: در گام دوم، مسائل مربوط به نیروی کار، کارگر، کارفرما، سرمایه گذاران بخش دولتی، تعاونی ها و بخش عمومی باید بازنگری شود و قانون کار متناسب با شرایط جدید ایران تنظیم شود. و منطقه، برای افزایش تولید با مشارکت جمعیت. وی از همه کارشناسان خواست تا نظرات خود را در این خصوص به حزب متحد اسلامی ارائه دهند تا در برنامه نهایی این حزب لحاظ شود.

دبیرکل حزب متحد اسلامی درباره سند اصلاح آموزش و پرورش نیز گفت: آموزش و پرورش زیربنا و اصل همه امور است، اما ساختار کنونی آموزش و پرورش و آموزش عالی نیاز به بازنگری در همه ابعاد دارد و وضعیت موجود تا آن زمان باقی خواهد ماند. می شود چیزی را تغییر نمی دهد وضعیت به همین منوال خواهد بود.

بادامچیان از کارشناسان به ویژه فرهنگیان دعوت کرد تا نظرات خود را در این خصوص مهم با حزب موتلفه اسلامی در میان بگذارند.

دبیرکل حزب متحد اسلامی در بخشی دیگر درباره بودجه 1403 اظهار داشت: نمایندگان این بودجه را تصویب کرده اند اما قانون بودجه از تدوین تا اجرا نیاز به بازنگری اساسی دارد و دیوان محاسبات محترم و نمایندگان دوازدهم. مجلس باید برای نظارت و آزمون آموزش و پرورش آماده شود

همچنین بادامچیان از وزرای اقتصاد و دارایی و صمت خواست تا با مشورت کارشناسان و در دستان پاک بازار و اصناف برنامه های خود را آماده کنند و به جای ایجاد مشکل برای اصناف از مشارکت خود در اجرا استفاده کنند.

وی تاکید کرد: این شیوه اشتباه تصمیم گیری افراد پشت درهای بسته و تحمیل آنها به اصناف بسیار مضر است.

بادامچیان گفت: از جمله تصمیمات و اشتباهات اشتباه صنف طلافروش است که لازم است رئیس جمهور محترم به خواسته اصناف و این صنف شریف رسیدگی کند.

دبیرکل حزب متحد اسلامی درباره تحولات غزه گفت: مقاومت اسلامی ملت مظلوم و قهرمان فلسطین در حال به ثمر نشستن است.

وی گفت: جنایات وحشیانه و بی سابقه رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و همدستان دولت های اروپایی و در سکوت سازمان های بین المللی غربی و دولت های عربی وابسته در حالی صورت می گیرد که افکار عمومی … جهان حتی در آمریکا و اروپا اعتراض می کند و البته این یکی از نشانه های پیروزی است.

بادامچیان تاکید کرد: این وعده صریح خداوند متعال است که هر قومی که استقامت کند انشاءالله به زودی به فتح و پیروزی و امنیت خواهد رسید و این قانون حاکم بر همه جوامع بشری است که بر ظلم و ستم حکومت نخواهد شد. مدت زمان.

۲۷۲۱۹

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا