اخبار روز سینما جهان

امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد

گزارش کردن بازتاب آنلاین، شرکت تلویزیون فرانس حق پخش جهانی فیلم زندگینامه ای «منصور» به کارگردانی «رومالد بولانژ» را که روایتی از زندگی منصور بهرامی تنیسور سرشناس ایرانی و مهاجرت او به فرانسه است، به دست آورد. مبارزه با فقر و سپس مشهور شدن. ورود به فضای بین المللی

به گزارش ایسنا، امیر جدیدی بازیگر سینمای ایران که بیشتر با بازی در فیلم برنده جایزه بزرگ کن ۲۰۲۱ به کارگردانی اصغر فرهادی شناخته می شود، در نقش منصور بهرامی بازی خواهد کرد.

این فیلم محصول مشترک فرانسه و بریتانیا و “داون مک دانیل” با همکاری “فیلیپ” است. دی لیون» فیلمنامه این فیلم را نوشته اند.

منصور بهرامی، تنیسور 68 ساله متولد ایران، به دلیل سبک بازی مفرح و داستان زندگی خارق‌العاده‌اش، چهره‌ای محبوب در مسابقات بین‌المللی تنیس است.

او که در دهه 1950 در ایران متولد شد، یادگیری تنیس را با استفاده از ماهیتابه به عنوان راکت آغاز کرد و از استخر به عنوان زمین بازی استفاده کرد. او پس از انقلاب به فرانسه رفت و با فقر و بی خانمانی مواجه شد، شب ها در خیابان های پاریس پرسه زد و روزها در رختکن ورزشگاه رولان گاروس می خوابید، اما هرگز امید خود را از دست نداد.

این فیلم نشان می‌دهد که چگونه بهرامی به‌عنوان یک مهاجر غیرقانونی، با اراده و هوش قوی، پیچیدگی‌های زندگی را طی می‌کند، در حالی که پیوندهای پایداری را با نمادهای تنیس که استعداد او را می‌شناختند، ایجاد می‌کند تا به رویای دوران کودکی خود یعنی بازی در رولان گاروس جامه عمل بپوشاند. گاروس برای تحقیق

بهرامی همچنین به ددلاین گفت: در طول این سال ها خیلی ها به من گفتند که داستان من برای سینما ساخته شده است و من بسیار مفتخرم که فیلم داستانی درباره زندگی من ساخته می شود و بسیار خوشحالم که رومالد Boulanger کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.” او نه تنها یک کارگردان هیجان انگیز است، بلکه یک مرد دوست داشتنی است. امیر جدیدی هم یک بازیگر استثنایی است و اینکه یک تنیس باز نیمه حرفه ای است. یکی این یک شانس بزرگ است. با تشکر از داون مک دانیل برای نوشتن فیلمنامه زیبایی که همه ما به آن اعتقاد داریم. اگر داستان من بتواند الهام بخش مردم باشد و آنها را لبخند بزند، من مرد بسیار خوشحالی خواهم شد.”

رومالد بولنگر نیز منصور بهرامی را قهرمان واقعی توصیف کرد که مقاومت و شور و شوق او الهام بخش افراد بی‌شماری بوده است و اظهار داشت که بسیار مفتخر است که سفر فوق‌العاده خود را به اکران سینما آورده است.

فیلم «منصور» امسال در بازار جشنواره کن به خریداران بین المللی معرفی می شود.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا