اخبار روز سینما

از لوگوی رسمی فیلم Street Fighter رونمایی شد

لوگوی فیلم Street Fighter در لاس وگاس رونمایی شد و شباهت زیادی به بازی دارد. تصویر جدید این فیلم، لوگوی بازی اصلی Street Fighter را نشان می‌دهد.

فیلم جدید Street Fighter از آوریل 2023، زمانی که برای اولین بار معرفی شد، در حال ساخت بود. با این حال، تاکنون جزئیات زیادی در مورد آن به جز اینکه «مایکل» و «دنی فیلیپو»، کارگردانان فیلم Talk to Me، آن را کارگردانی می‌کنند، فاش نشده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


از لوگوی رسمی فیلم Street Fighter رونمایی شد

در جولای سال گذشته، «مایکل» و «دنی فیلیپو» در پادکست Inside Total Film گفتند که فیلم مبارزه خیابانی در روزهای اولیه توسعه خود قرار دارد؛ اما روند کار رضایت بخش بوده است. دنی گفت:

هیچ دنیای تثبیت شده‌ای در فیلم وجود ندارد، ما مجبور نیستیم که در این چارچوب کار کنیم و فقط باید فلان کار را انجام دهیم.

فیلم Street Fighter

«مایکل» اضافه کرد:

تبدیل بازی به فیلم کار بسیار سختی است؛ اما برای ما هیجان‌انگیز است، چون عاشق این بازی هستیم. ما در حال بررسی ریشه‌ها و خاستگاه آن و چیزهایی خواهیم بود که الهام‌بخش Street Fighter بوده‌اند.

با سابقه غنی بازی‌های Street Fighter که اولین بار در سال 1987 منتشر شدند و تأثیر قابل توجهی بر ژانر بازی‌های مبارزه‌ای فردی داشتند، منابع زیادی برای فیلم استریت فایتر وجود دارد.

در گذشته تلاش‌هایی برای به تصویر کشیدن این مجموعه روی پرده سینما، از جمله اقتباس «ژان کلود ون دام» در سال 1994، صورت گرفته است؛ اما این فرنچایز هنوز نتوانسته به یک لایو اکشن موفق تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Street Fighter چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا