اخبار روز

از دست دادن طلا برای مجموعه داران سکه جدی بود.


به گزارش مانی بان، افت قیمت سکه طی هفته گذشته نزدیک به 3 میلیون تومان بود. روند قیمت بازار نشان می دهد که زیان معامله گران سکه در 7 روز گذشته 5.5 درصد بوده و هر قطعه سکه امامی به قیمت 42 میلیون و 409 هزار تومان رسید.

ارز امامی البته سه شنبه 4. اردیبهشت ماه ماه وارد کانال 41 میلیون تومان شد اما دوباره به کانال بالا برگشت.

قیمت نیم سکه هفته گذشته یک میلیون و 400 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 200 هزار تومان و گرمی 500 هزار تومان کاهش یافت.

در حال حاضر هر قطعه ارز امامی 42 میلیون و 409 هزار تومان، سکه بهار آزادی 39 میلیون و 195 هزار تومان، نیم سکه 24 میلیون و 800 هزار تومان، ربع سکه 15 میلیون و 100 هزار تومان و … سکه یک گرمی 6 میلیون و 800 هزار تومان است. .دارد.

اما در همین حال، ضرر خریداران طلا در هفته گذشته حدود 8 درصد بود. بنابراین هر گرم طلای 18 عیار 306 هزار تومان افت قیمت داشت. هم اکنون هر گرم طلای 18 عیار 3 میلیون و 523 هزار تومان در بازار عرضه می شود. هر مثقال طلا معادل پانزده میلیون و دویست و پنجاه و نه هزار تومان بود.

در همین راستا نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت بازار سکه و طلا در هفته گذشته می گوید: هفته گذشته به طور متوسط ​​44 اونس کاهش طلا در دنیا داشتیم. البته میزان کاهش تا 80 دلار هم رسید، اما نوسانات دو روز گذشته این میزان کاهش را کاهش داد.

نکات: با توجه به روند نزولی قیمت ها در بازارهای جهانی و همچنین به دلیل آرامش در بازار ارز داخلی و حداقل نوسانات نرخ ارز در کشور و همچنین نبود شور و نشاط در اخبار سیاسی و اقتصادی جهان، بازار داخلی سکه و طلا نیز به دور از هرگونه التهاب افت چشمگیری را تجربه کرده است.

در پایان، این اتحادیه رهبر در رکود بازار و نبود در این دادخواست بر تداوم این روند که از سال گذشته بر بازار حاکم شده و از ابتدای سال جاری تشدید شده است، تاکید و ابراز نگرانی شده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا