اخبار ورزشی

«ارسلان کاظمی» جزو بهترین های لیگ بسکتبال غرب آسیا/ غیبت عجیب ستاره های گرگانی

به گزارش پی ام آپ، با پایان مسابقات بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا، فیبا وی بهترین های این رقابت ها را انتخاب کرد که در بین آنها نام ارسلان کاظمی ملی پوش تیم ذوب آهن به چشم می خورد.

ادگار شوشستاره نفت عراق با میانگین 34.7 امتیاز در هفت بازی انجام شده در صدر جدول امتیازات قرار گرفت. این گارد 35 ساله با 46 امتیاز رکورددار است سوپر لیگ غرب آسیا در 9 مارس گذشته به مصاف هم رفت. الریاضی برنده دومین و سومین گلزن برتر غرب آسیا نیز متعلق به گارد جمهوری دومینیکن و هم تیمی اش است آنتونی گیاهخواران با 26.1 امتیاز است. کوین مورفی الریاضی او با 24.1 امتیاز در رده سوم قرار دارد و بهنام چخری (19.9) و پری در رده های بعدی قرار دارند. ورق (19.8) در رتبه های چهارم و پنجم قرار دارند.

ارسلان کاظمی از ذوب آهن با 11.2 صدرنشین این منطقه است برگشت ستاره ایرانی، اولین بازیکن تاریخ سوپر لیگ در بازی 20 بود برگشت اگرچه آنها در دیدار مقدماتی مقابل باشگاه بیروت شکست خوردند. برندون پترسون از ارتدکس امان با 9.7 برگشت رتبه دوم در تمامی مسابقات آنتونی گیاهخواران و آرمان زنگنه هر دو با 7.7 و سجاد گبان از گرگان با 7.6 برگشت آنها از سوم تا پنجم بودند.

فردی ابراهیم با 7.1 پاس گل در هر بازی به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد. پری ورق وی از شهرستان گرگان با ثبت 5.4 پاس گل در هر بازی پنجم شد.

همچنین آنتونی گیاهخواران او همچنین با 1.1 در هر بازی بهترین بلوکر غرب آسیا شد. آنتاناس اودراس بازیکن رتبه پنج از شهرستان گرگان با 1.0 در هر بازی در رده دوم قرار گرفت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا