اخبار خودرو

بیش از 140 هزار نفر خودروی برقی ثبت نام کردند ؛ جزئیات جالب از سامانه خودروهای برقی

بیش از 140 هزار نفر خودروی برقی ثبت نام کردند ؛ جزئیات جالب از سامانه خودروهای برقی

در نشست خبری رسانه آنلاین با مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، جزئیات جدیدی از سامانه عرضه خودروهای برقی فاش شد.

مهدی ضیغمی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بیش از 140 هزار نفر برای ثبت نام خودروی برقی اقدام و در فرآیند بلوک کمیت از پیش تعیین شده ثبت نام کرده اند و اولویت خریداران خودرو روز دوشنبه برق مشخص می شود. تبدیل شد.» وی همچنین خاطرنشان کرد: مدل عرضه خودروهای برقی متفاوت است و دیگر صف تشکیل نمی‌شود، یعنی در صورت واگذاری خودرو به مشتری ظرف 90 روز فروش انجام می‌شود اما در غیر این صورت عدم واگذاری یا وضعیت انصراف برای سفارش فرد به این معنی است که مشتری با وضعیت عدم واگذاری در عرضه بعدی باید مبلغ مورد نظر را مجددا مسدود کند و مراحل ثبت نام از ابتدا انجام می شود.

مهدی ضیغمی همچنین خاطرنشان کرد: بانک ها موظفند از روز دوشنبه مبالغ مسدود شده در حساب های نیابتی را آزاد کنند. همچنین رئیس سازمان توسعه تجارت خاطرنشان کرد: واردات خودروهای برقی ادامه خواهد داشت و به زودی تحویل جدید این خودروها انجام خواهد شد.

به نظر من ثبت نام بیش از 140000 نفر در خودروهای برقی بسیار جالب است. زیرا بارها گفته شده که زیرساخت های لازم برای استفاده گسترده از خودروهای برقی در ایران وجود ندارد اما استقبال مردم از این خودروها خوب بوده است. باید دید بازار آزاد این خودروها چگونه خواهد بود.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا