اخبار روز سینما

«آه سارد» برای اولین بار به نمایش درآمد!

پایگاه خبری پی ام آپ (pmup.ir): پروانه نمایش «آه سرد» صادر شده و این فیلم آماده اکران است. به گزارش روابط عمومی «آه سرد»، سازمان سینمایی مجوز نمایش این فیلم را به تهیه کنندگی رضا محقق و کارگردانی ناهید صدیق صادر کرد.

«آه سرد» اولین فیلم در کارنامه ناهید صدیق است که فیلمنامه آن را هم نوشته است. این فیلم سال گذشته در بخش سودا سیمرغ چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و هیئت داوران بخش سینما سعادت سیمرغ بلورین را به ویژه ناهید صدیق اهدا کرد.

داوران بخش فیلم سعادت شامل ار رحمان، کارن شاه نظروف، آن دمی گرو، یو وی حاج سری، جورج آواشولی، محمدرضا عباسیان و محمد شهباز بودند.

ایمان صدیق و علی باقری بازیگران اصلی این فیلم هستند. محمد اشکانفر، سالار دریامج، امیر شمس، امیر آرام، کوروش اشراقی، حسام رضائیان، اهورا بهرامی، برسام بهرامی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«آه سارد» برای اولین بار به نمایش درآمد!

در خلاصه داستان «آه سرد» آمده است: بها و بهرام با هم راهی را طی کرده اند، بی آنکه حرفی برای گفتن داشته باشند. بها در فکر انتقام گرفتن برای پایان دادن به رنج هایش است.

فیلمبردار مسعود امینی‌طرانی، صدابردار آرش برومند، طراح گریم سیدجلال موسوی، تدوین پویان شاله‌ور، صداگذاری و آهنگ‌سازی حسن مهدوی، آهنگساز فواد گرمی، جلوه‌های ویژه بصری از عوامل «آه سرد» هادی یک رهبر اسلامی است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا