اخبار روز سینما

“هانده ارچل” با این آرایش جذاب، زیبایی را در عین سادگی تعریف می‌کند!/ عکس

به گزارش پی ام آپ، زیبایی و جذابیت هانده غیر قابل انکار است و دلیل آن چشمان چشمگیر اوست. آرایش جذاب است Hande می داند چگونه سرها را بچرخاند و از پودرهای بسیار نرم و سبک استفاده می کند و سپس آن را با پودر صورت پر می کند.

رازهای آرایش هانده ارچل برای زیبایی و جذابیت بیشتر چهره

او در آرایش خود چشم هایش را با مداد مشکی مشخص می کند و سپس از یک ریمل ضخیم و بلند کننده روی مژه هایش استفاده می کند. او همچنین سایه‌هایی را پشت چشم‌هایش قرار می‌دهد که با رنگ لباس و رژگونه‌هایش همخوانی دارد که اغلب از رنگ‌های قرمز خنثی یا کلاسیک برای جذابیت و هماهنگی بیشتر استفاده می‌کند.

اگر از طرفداران این هنرپیشه ترکیه ای هستید، عکس های او را دیده اید و می دانید که او بیشتر از همه از چه آرایشی در انظار عمومی استفاده می کند.

شما همچنین می توانید آرایش کنید هانده ارچل آن را روی صورت خود بمالید، فقط مراحل توضیح داده شده را دنبال کنید.

آرایش صورت

هانده ارچل برای زیباتر شدن پوست و آرایش صورتش ابتدا با یک شوینده با کیفیت و مناسب با نوع پوستش صورتش را تمیز می کند تا چربی و کثیفی را از بین ببرد زیرا معتقد است آرایش صورت چرب قطعا روی ظاهر صورت تاثیر می گذارد. چهره خوب نخواهد بود

سپس برای پوشاندن سیاهی و لکه های تیره زیر چشم و از بین بردن پف دور چشم از کانسیلری متناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید تا ظاهری طبیعی داشته باشید.

"هانده ارچل" با این آرایش جذاب، زیبایی را در عین سادگی تعریف می‌کند!/ عکس

این بازیگر زیبای ترکیه ای پس از استفاده از کانسیلر از کرم پودری با فرمولاسیون سبک استفاده می کند که رنگ آن با پوست او همخوانی دارد و پوست او را درخشان می کند. راکرم پودر می زند تا رنگ پوست صورت با رنگ پوست گردن تفاوت زیادی نداشته باشد.

با یک رژگونه که با پوستش همخوانی دارد و یک برس با حرکات دایره ای مقداری رنگ به گونه ها اضافه می‌کند؛ اما هرگز برای حفظ ظاهر طبیعی از حد خود زیاده روی نمی‌کند.

آرایش چشم

زیبایی و جذابیت هانده ارچل غیرقابل انکار است و دلیل آن چشمان خیره کننده و آرایش جذاب اوست.

هانده یک آرایش ساده و زیبا برای چشم هایش انتخاب می کند و زیبایی چشم هایش را با این آرایش چند برابر می کند.

او یک لایه روشن از سایه روشن و رنگ های طبیعی مانند بژ روشن یا فیلی را انتخاب می کند و سپس سایه را از ریشه مژه ها تا خط ابرو می کشد و سایه تیره‌تر را برای پشت پلک انتخاب می کند. گاهی اوقات او فقط از رنگ روشن استفاده می کند.

اسکرین شات 2023-06-03 در 01-19-02 درب من را می زنید (2020) - کپی

هانده معمولا یک مداد مشکی داخل چشم هایش می کشد و برای گوشه بیرونی از خط چشم مشکی استفاده می کند.

برای یک آرایش ساده، هانده ارچل یک خط چشم نازک دقیقا روی خط مژه می کشد و برای اینکه آرایش خود را کمی دراماتیک‌تر کند، این خط چشم غلیظ تر و بلندتر را می‌کشد.

هانده ارچل برای زیباتر و جذاب تر شدن چشمانش یک لایه ریمل روی مژه هایش می کشد و پس از خشک شدن، لایه دوم ضخیم تر و بلندتر را می کشد.

آرایش لب

لب های زیبا به زیبایی صورت کمک می کند. هنرمند ترکیه ای هانده ارچل لب های زیبایی دارد که باعث می شود هنگام استفاده از آرایش لب بیشتر دیده شوند و زیباتر شوند.

FWM3_RGWQAA9Sqi - کپی

او برای آرایش لبش از مداد کانتور لب استفاده می کند تا لب هایش را کمی بزرگتر کند، سپس رژ لبی شبیه به رنگ خط لب انتخاب می کند و روی لب هایش می کشد و در نهایت از برق لب استفاده می کند تا لب هایش درخشان تر به نظر برسد.

گردآوری شده از فرتاک نیوز

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/آرایش-ساده-و-جذاب-hande-erchel-makeup-secrets-که-باید-از-او-بیا/
  • https://baztabonline com/blog/آرایش-ساده-و-جذاب-hande-erchel-makeup-secrets-که-باید-از-او-بیا/#:~:text=او یک لایه روشن از چشم مشکی استفاده می کند

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا