به گزارش شمانیوز، فال گیری روشی برای پیش بینی سرنوشت و طالع بینی است. مردم با استفاده از فال، راهنمای زندگی خود را پیدا می کنند. فال انبیای الهی شیفتگان بسیاری را به خود جلب کرده است. فال انبیا با استفاده از نام و آموزه های زندگی پیامبران امکان پذیر است.

فروردین

حضرت یوشع (ع)

شما در شرایط حساس زندگی قرار دارید. زیرا با گروهی سرکش و حیله گر مواجه هستید که باید آنها را راهنمایی و راهنمایی کنید. اگر کاری را برای رضای خدا انجام می دهید، از شکست نترسید. اگر صبور و صبور باشید، به نفع شما خواهد بود.

اردیبهشت ماه

حضرت هود (ع)

ای صاحب فال! به لطف و رحمت پروردگارت مشکلت حل و اندوهت برطرف می شود. هرگز نگران و ناامید نباشید و به لطف خداوند ایمان داشته باشید.

خرداد

حضرت الیاس (ع)

مژده برای شما صاحب زودیاک، به زودی به نیت و آرزویی که مدتهاست در دلتان بوده، انشاءالله می رسید. عجله نکنید و منتظر نباشید تا همه چیز برای شما درست شود. چیزی از غیب که نور شماست به شما برسد و از جایی که امیدی ندارید به آرزوی دلتان برسد انشاءالله. وضعیت اطرافیانتان را نادیده نگیرید و اگر فرصت دارید در حل مشکلات کسی تردید نکنید.

تیر

حضرت هارون (ع)

ای صاحب فال! مژده برای شما که به دولت رسیدید و خورشید به زودیاک رسید. اما کسانی هم هستند که به شما حسادت می کنند یکی او شما را دوست دارد و نصیحت می کند، بشنوید که او مبارک است و اتفاقی می افتد که به شما آرامش می دهد. دلت را در مورد نیتت قوی کن به اذن خدا به هدفت میرسی.

مرداد

هرتز داوود (ع)

ای صاحب فال! مدتی غمگین بودی، صبر کن و خودت را کنترل کن و رازت را به کسی نگو. تو رنج کشیدی و خدا از تو مراقبت کرد و به سوی نیکی رفت. به زودی ناراحتی ها و ناراحتی ها تمام می شود، شما راضی می شوید و همه چیز به خیر پیش خواهد رفت. خوب باش، از افراد بد و گناهکار دوری کن.

شهریور

حضرت یونس (ع)

ای صاحب فال! بدان که در میان تاریکی گیر کرده ای، انتظار داشته باش که سودهای بسیاری نصیب تو شود، اگر صبر کنی، خیرات فراوانی را خواهی دید و خداوند رحمان گره گرفتاری هایت را حل خواهد کرد. با همه مهربان باش انشاالله به هدفت میرسی

مهر

حضرت صالح (علیه السلام)

ای صاحب فال! خداوند شما را از غم ها پاک کند و به هدف دلتان هدایت کند. رنج زیادی کشیدی اما با نیت قلبی به هدفت میرسی. ستاره تو روشن است و غمی نیست که عمر طولانی خواهی داشت. در غیاب تو سالم به تو می رسد و دشمنانت را شکست می دهد و تو خوشحال می شوی.

آبان

حضرت خضر (ع)

مژده به تو ای صاحب فال، حال به تو برگشته، از این به بعد شاد و خوشحال و امورت به خیر می گذرد. انشاالله سفر زیبایی در پیش رو دارید. بگذارید دوستانتان عشق پیدا کنند و به شما کمک کنند. راز دلت را به کسی نگو کسی دشمن شماست و شما را ناراحت می کند. اما تو با کسی دشمنی نداری، نگران نباش تا کسی به تو آسیبی نرساند. شنبه و پنجشنبه مبارک. دل شما آرزوی چیزی را دارد که به زودی میسر شود و به خواسته قلبی خود برسید و نیازهای خود را برآورده کنید. نماز چشم مجروح را نزد خود نگه دارید تا از شر دشمنان در امان بمانید انشاالله.

آذر

نوح (ع)

ای صاحب زودیاک، تو در جایی هستی که روحت در عذاب و درد دائمی است، اما به یاری خداوند به زودی روحت از همه افکار نادرست پاک می شود و از گرفتاری های موجود در امان می مانی.

شغل مشروعی به شما پیشنهاد می شود که به درد شما می خورد، از قید توهم رها می شوید و احساس آرامش می کنید انشاالله…

دی

عیسی (ع)

ای صاحب فال! با این نیت بدان و بدان که از غم و اندوه رها می شوی، عمرت دراز، شغلت بلند، دشمنانت سرکوب می شوند و هر روز شرفیاب می شوی. با یک انسان خوب باشید، سفر خوبی خواهید داشت و برکات زیادی خواهید یافت. غمی در دلت نیست، خیانت در دلت نیست، برکت دعای پدر و مادرت، خداوند متعال تو را حفظ کند، اگر یکی در غربت باشد، زود می آید. بر دشمن پیروز شوید و هر چقدر هم که نیت نیک و پاکی داشته باشید به آن خواهید رسید.

بهمن

حضرت محمد (ص)

خوش به حال تو ای صاحب زودیاک و مژده به تو که به برکت شایستگی ها و شایستگی هایت به موفقیت هایی دست می یابی که حسادت دیگران را برمی انگیزد. اما نگران نباشید زیرا خدای دانا و توانا پشتیبان شما خواهد بود و شما را از درد و رنج دیگران حفظ می کند.

اسفند

حضرت اسماعیل (ع)

ای صاحب فال! اجازه ندهید چیزی به شما آسیب برساند، باید صادق و صادق باشید و مردم را با خود خوشحال کنید. امیدوارم از یکی بهره مند شوید. کسی هست که شبانه روز برایت دعا می کند و خداوند با دعاهایش از تو محافظت می کند. با توکل به خدا و تلاش خودت انشاالله به خواسته قلبی خودت میرسی.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما