اخبار روز

پرونده های رد صلاحیت روحانی منتشر شد

سخنگوی شورای نگهبان امروز در نشست خبری گفت: مواردی که به صورت مکتوب به روحانی ابلاغ شد، بسیار زیاد است و محدود به این چند مورد ذکر شده نیست ”

دفتر ریاست جمهوری در دولت یازدهم و دوازدهم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پرونده‌های رد صلاحیت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر. حسن روحانی در ششمین دوره انتخابات شورای خبرگان رهبری به تفصیل برای اطلاع عموم جمع بندی و منتشر می شود.

به گزارش سایت روحانی؛ سخنگوی شورای نگهبان امروز در نشست خبری گفت: مواردی که به صورت مکتوب به روحانی ابلاغ شد، بسیار زیاد است و محدود به این چند مورد ذکر شده نیست “

روحانی پیش از این در سه نامه اعلام کرده بود که پاسخ شورای نگهبان شامل تکالیف کلی بدون سند است و دلیل کتبی رد صلاحیت را خواستار شده بود که شورای نگهبان هیچ سند غیرقانونی ارسال نکرده است.

روحانی هفته گذشته در دیدار با وزرا و معاونان رئیس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم گفت: به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از میزان درک اعضای این شورا مطلع شوند. در مورد مسائل حیاتی کشور موارد رد صلاحیت یکی ادعای توهین به قوه قضائیه و شورای نگهبان، دیگر عدم ایستادگی در مقابل غرب و رفع مشکلات در اجرای برجام…

به گفته سخنگوی شورای نگهبان امروز تمامی پرونده ها به همراه پاسخنامه منتشر می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا