اخبار روز

مجردها چگونه یارانه می گیرند؟


به گزارش مانیبان به نقل از ایسنا؛ سید ناصرالدین صالحی 25 اردیبهشت ماه ماه در نشست خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به بحث تفکیک یارانه خانوارها گفت: متولی این امر وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است که مربوط به دستگاه قضایی در این زمینه است. توجه بحث است. زوج های رها شده و متاهل که اختلاف آنها باعث طلاق می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: در این موارد قوه قضاییه گواهی و دستوری به فرمانداری شهرستان صادر و تعدیل یارانه را اعلام می کند و بقیه موارد مربوط به وزارت کشور و وزارت کشور است. وزارت تعاون، کار و تامین اجتماعی.

محسن مولوی – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص موضوع تفکیک یارانه ها، اظهار کرد: در صورتی که موضوع تفکیک یارانه ها مربوط به سرپرستی، حضانت و کفالت است، متقاضیان با دفاتر خدمات رسانی پلیس الکترونیک در سراسر استان تماس بگیرند.

مولوی تصریح کرد: اگر افراد مجرد به صورت مستقل زندگی می کنند باید با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک استانداری و نیروی انتظامی نسبت به تفکیک یارانه خود با مدارک اقدام کنند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا