اخبار روز

لحظه افزایش 90 درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد


به گزارش مانیبان، حاجی بابایی با اشاره به اینکه تعدیل حقوق بازنشستگان از ابتدا فروردین باید در این ماه اجرایی شود، گفت: بودجه هم پیش بینی شده اما چرا از ابتدا؟ فروردین ماه اضافه پرداخت به دلیل برخی مسائل قانونی انجام نشده است.

تسنیم در گزارشی نوشت: رئیس کمیسیون تلفیق بودجه افزود: موضوع تناسب 90 درصدی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم تصویب شد، یعنی سازوکار اجرایی آن در برنامه هفتم است که نشده است هنوز تایید شده است. به تایید شورای نگهبان رسیده است.

به گفته این نماینده مجلس، برنامه هفتم توسعه مصوب مجلس یک بار توسط شورای نگهبان برگردانده شد، بر این اساس اخیراً موادی را تصویب کردیم و برنامه هفتم مصوب یک بار دیگر به شورای نگهبان می رود. مشکلات بیشتر

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر این اساس با قانون شدن برنامه هفتم توسعه، دولت موظف به صدور احکام جدیدی در خصوص حقوق بازنشستگان می شود.

حاجی بابایی گفت: دولت هر بار از ابتدا دستورات جدیدی صادر می کند فروردین نسبت حقوق بازنشستگان محاسبه می شود و مابه التفاوت را به ما پرداخت می کنند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا