اخبار خودرو

لاماری ایما هیبرید در بازار قیمت خورد

لاماری ایما هیبرید در بازار قیمت خورد

با تحویل خودروهای وارداتی از شرکت آرین پارس موتور به مشتریان، قیمت لاماری ایما هیبریدی در بازار آزاد مشخص شد.

اما لاماری HEV جدیدترین محصول شرکت آرین پارس موتور که به تازگی به مشتریان خودروهای وارداتی تحویل داده شده است و هم اکنون می توانید آگهی های مربوط به این خودرو را در پلتفرم های خرید و فروش خودرو مشاهده نمایید. بر اساس آگهی های منتشر شده، قیمت لاماری ایما هیبرید در بازار آزاد بین 2.9 میلیارد تومان تا 3.2 میلیارد تومان است. البته پیش بینی می شود با ادامه تحویل ها قیمت این خودرو در بازار تعدیل شود.

نام ماشین قیمت کارخانه (تومان) قیمت بازار (تومان)
Lamarie Emma HEV ۱,۸۹۳,۰۰۰,۰۰۰ 2,900,000,000 تا 3,20,000,000

فیلم تست و بررسی هیبرید لاماری

مشخصات Lamari Ima HEV

لاماری ایما هیبرید با موتور 1.5 لیتری توربو مجهز به موتور الکتریکی است که نیروی محرکه این وسیله نقلیه را تشکیل می دهد. دو موتور با هم ترکیب شدند تا حداکثر قدرت 174 را تولید کنند رزومه قدرت و نهایت گشتاور آنها 300 نیوتن متر دارند و با گیربکس DHT یا e-CVT (برای اتومبیل ها) نیرو می گیرند. ترکیبی) به چرخ های جلو منتقل می شود.

که در لاماری ایما هیبرید آرین پارس موتور دارای امکاناتی نظیر خنک کننده صندلی راننده، ماساژور و حافظه صندلی راننده، گرمکن صندلی جلو، ترمز دستی برقی، فرمان برقیAutohold، سیستم کنترل تراورس تپه، برق داخل صندوق عقب، سقف پانوراماصندلی های جلو برقی، دوربین 360 درجه، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترلدوربین ثبت رویداد، تهویه اتوماتیکسیستم تمیز کننده هوای کابین، روشنایی داشبورد، دکمه استارت، سنسور نور، سنسور باران، شش کیسه هوا 10 امتیاز کنترل پایداریسیستم کنترل حرکت سربالایی، رادار خط خوان، رادار نقطه کور و مجهز به هشدار برخورد از جلو می باشد.

لاماری ایما هیبرید در بازار فروخته شد
لاماری ایما هیبرید در بازار قیمت خورد

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا