اخبار روز سینما

عکس جنجالی از مهران مدیری و دخترش شهرزاد سوژه فضای مجازی شد

عکسی جدید از «مهران مدیری» بازیگر و کارگردان مشهور ایرانی، به همراه دخترش شهرزاد در فضای مجازی منتشر شده که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

این عکس بار دیگر شباهت حیرت‌انگیز مدیری و دخترش را به رخ کشیده و سوژه نظرات و بحث‌های مختلف کاربران شده است. در این عکس که توسط یکی از طرفداران «مهران مدیری» در اینستاگرام منتشر شده، او و دخترش در کنار یکدیگر ایستاده‌اند و لبخند به لب دارند. شباهت چشمگیر و حالت چهره این دو نفر در این عکس به وضوح قابل مشاهده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


عکس جدید از مهران مدیری و دخترش

انتشار این عکس بازتاب‌های گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشته و بسیاری از کاربران از این شباهت ابراز شگفتی کرده‌اند. برخی از کاربران در نظرات خود به شوخی نوشته‌اند که گویی «مدیری» و دخترش یک کپی برابر اصل از یکدیگر هستند.

در ادامه می‌توانید عکس جدید مدیری و دخترش را مشاهده کنید:

مهران مدیری

انتشار این عکس بار دیگر محبوبیت «مدیری» را در میان مردم نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که او همچنان یکی از چهره‌های محبوب و پرطرفدار در سینمای ایران است. «مدیری» یکی از بزرگ‌ترین کارگردانان ایران است و به تازگی مشخص شد که مشغول ساخت سریال جدید خود به نام پدر قهوه است. «سام درخشانی» از بازیگران این سریال بوده و همچنان تاریخ انتشار آن ممشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عکس جدید شهرزاد مدیری و پدرش چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا