اخبار روز سینما جهان

سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، شخصیت اصلی سریال «مخفی» زنی به نام نا مون یانگ با گذشته ای سخت و مرموز است. اما به نظر می رسد که او اکنون زندگی مناسبی دارد. او و همسرش هر دو وکیل هستند و یک دفتر حقوقی را با هم اداره می کنند. زندگی شخصی آنها نیز با فرزندشان کاملا آرام و رمانتیک است.

به گزارش فرادید؛ اما یک روز، شوهر مون یانگ به طور ناگهانی ناپدید می شود. در حالی که قرار بود در جلسه دادگاه حاضر شود، ناپدید می شود و اثری از خود باقی نمی گذارد. از اینجا به بعد، جستجوی پر از رمز و راز و معماها برای Moon Young آغاز می شود. جستجویی که در ابتدا هدفش یافتن شوهر گمشده است، اما بعداً به کشف حقایق عمیق و تاریک گذشته و حال منجر می شود.

این سریال ریتم خوبی دارد و با اینکه زمان قابل توجهی را به توسعه جنبه های احساسی داستان اختصاص می دهد، هرگز آنقدر طول نمی کشد که حرارت و هیجان خود را از دست بدهد و مخاطب را خسته کند.

در قسمت های ابتدایی، ما شاهد پیچش های داستانی زیادی هستیم. پیچ و خم هایی که هم غافلگیرکننده و هم هیجان انگیز هستند و هر کدام به نوعی جنبه مرموز داستان را تقویت می کنند. به عنوان مثال، وقتی همه چیز ناامید کننده به نظر می رسد و شواهد نشان می دهد که شوهر مون یانگ به دلیل مشکلات مالی خودکشی کرده است، مون یانگ بسته ای را در کابینت کفش خانه پیدا می کند که تمام فرضیات قبلی را به هم می زند.

تقریباً در هر جایی از سریال که فکر می کنید توانسته اید بخشی از داستان را کشف کنید یکی رازهای داستان را کشف کنید، به زودی متوجه خواهید شد که اشتباه کرده اید و داستان متفاوت بوده است. این پیچش های جذاب رمز و راز در کنار بازی همدلانه و قدرتمند لی بو یونگ در نقش اصلی سریال، عوامل اصلی سریال Hide هستند.

اگر قسمت های باقیمانده سریال با همان روایت روان و جذاب ادامه پیدا کند، شاید «پنهان» تبدیل شود. یکی تبدیل به یکی از موفق ترین سریال های کره ای امسال شد.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا