اخبار روز سینما

زهرا فکور صبور; از خودکشی تا قتل تا مشکلات سلبریتی ها

رضا صائمی در یادداشتی در عصر ایران نوشت: با افشای جدید و رمزگشایی از پروندهزهرا فقور صبور صبور استزوایای جدیدی از ماجرای خودکشی این بازیگر سینما و تلویزیون نمایان شده است که با گذشت سه سال از آن حادثه تلخ، بار دیگر این داستان غم انگیز به اذهان عمومی فراخوانده و بازخوانی خواهد شد. البته در این صورت کشف و افشای اطلاعات جدید جای خود را به قرائت های جدید و تکمیلی می دهد و اکنون بهتر است گزارشی از حقیقت ارائه شود.

حال با دستگیری فردی که گفته می شود در خودکشی این بازیگر نقش داشته است، می توان تصور کرد که این مرگ خودکشی نبوده، بلکه ناشی از فشار روحی و درماندگی اجباری به زهرا فکور بوده است. صبور.

به گفته وکیل زهرا فکور صبور، برخی از جزئیات پرونده اخلاقی و محرمانه بوده و شامل تهدید و اخاذی از سوی خانم فکور صبور است.

حسین شاهرخی همچنین گفت: احتمالاً تعداد شاکیان متهم به قتل زهرا فکور صبور بیش از پیش بینی آنهاست.

با نگاهی به جزئیات این پرونده اخلاقی و محرمانه، عنوان می شود که بسیاری از افراد حادثه دردناک و جنجالی را به یاد دارند که سال ها پیش برای بازیکن دیگری رخ داد.

به نظر می رسد وضعیت مشابهی تکرار شده و این بار فیلمی ویژه به قصد تهدید و اخاذی ساخته شده است که متاسفانه این بار بازیگر جوان طاقت نیاورد و از ترس خودکشی کرد. و ناامیدی

صرف نظر از بعد حقوقی و اخلاقی این پرونده، در چنین مواردی می توان به جنبه های تحریک آمیز و خطرناک شهرت و زندگی سلبریتی ها توجه کرد که می تواند زندگی آنها را در معرض فشار و تهدید از طریق فناوری های دیجیتال و حتی مرگ قرار دهد.

در حالی که دنیای رسانه های فنی می تواند به تبلیغات بیشتر منجر شود، همچنین می تواند به بدنامی یا قضاوت های مرگبار دامن بزند، و این یک شمشیر دولبه است.

البته واکنش همه یکسان نیست. یکی درست مثل بازیگری که از زادگاهش مهاجرت می کند با تحمل انواع سختی ها زنده می ماند (هر چند همیشه بار سنگینی از شرم را به دوش می کشد) و یکی او ممکن است به دردسر بیفتد و هزینه زندگی حرفه ای اش این باشد که جان خودش را بگیرد.

این اتفاقات ما را وادار می کند تا به ضرورت رعایت اخلاق متناسب با فضای جدید در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و مقابله با فناوری های نوین رسانه ای بیندیشیم.

بدیهی است که نام های شناخته شده و معروف و به اصطلاح سلبریتی ها بیش از دیگران در کانون این بحران ها و تهدیدها قرار دارند و اتفاقی که از زندگی خصوصی آن ها به فضای عمومی درز می کند، احتمالاً به اتفاقی دردناک تبدیل می شود. و برای آنها حوادث و آسیب های آسیب زا، سرنوشت و حرفه یک فرد را تحت الشعاع قرار می دهد، اما این نکته نیز قابل توجه است که متهمان دستگیر شده در آن سوی ماجرا چگونه بازی می کنند. شهرت و شهرت و در نهایت زندگی دیگران و جامعه را به آشوب می کشاند.

ما در جامعه و دنیایی زندگی می کنیم که با پیشرفت تکنولوژی، الزامات اخلاقی زندگی افزایش می یابد. انسان مدرن قطعاً به جامعه اخلاقی تری نیاز دارد زیرا امکان بداخلاقی گسترش یافته است.

چه بسیار زندگی های واقعی که توسط زندگی مجازی و روابط آن از هم پاشیده شده و چه بسیار روح هایی که نابود شده اند. البته این ناراحتی ها و گرفتاری ها ربطی به ماهیت دنیای دیجیتال ندارد.

آنها روح های آشفته ای هستند که هر نوآوری در جهان را به ابزاری برای ایجاد بحران تبدیل می کنند. معروف و غیرمعروف وجود ندارد، ذهن سالم در ذهن سالم وجود دارد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا