اخبار روز سینما

تاروت خوانی روزانه / تاروت خوانی فردا دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش شمانیوز : تاروت خوانی روشی برای پیش بینی و پرسش و پاسخ با استفاده از کارت های تاروت است که در فال و غنچه خوانی استفاده می شود. هر کارت تاروت حاوی نمادهای خاصی است و با توجه به ترکیب و ترتیب کارت ها سخنرانی انجام می شود. تاروت یک ابزار معنوی محبوب است و اغلب در مشاوره، مسائل روحی و روانی استفاده می شود. طبق تعبیر کارشناسان و تفسیر کارت های تاروت، خواندن تاروت می تواند به درک عمیق تری از خود و مسیر خود منجر شود. زندگی کمک خواهد کرد

فروردین

کارت تاروت: Four of Wands

ماه آوریل، این زمان عالی برای دور هم جمع شدن با خانواده و دوستان و جشن گرفتن تمام اوقات فوق العاده با خانواده بزرگ یا شرکت در یک مهمانی است. می توانید نزدیک ترین دوستان خود را دعوت کنید یا می توانید برای یک شام صمیمی و چند لیوان شراب خوب دعوت شوید. جشن عروسی، نامزدی، تولد فرزند، تولد، خانه نشینی یا جشن های دیگری که نقطه عطف خاصی را رقم می زند، روی کارت است.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت عصایی تک

اردیبهشت ماه ماهی ها، دیگران ممکن است به شما حسادت کنند. امروز توانایی های ذهنی شما کاملاً تیز است. شما حافظه و هوش خوبی دارید و اگر در مصاحبه شرکت کنید عملکرد خوبی خواهید داشت. شما همچنین عشق افلاطونی را تجربه می کنید زیرا دوستان روشنفکر یا عاشقان شما توجه شما را به خود جلب می کنند. خود را از نظر اجتماعی درگیر نگه دارید. مکاتبات و ارتباطات کتبی نیاز به توجه دارد، در برخورد و بیان خود مؤدبانه و ملایم باشید.

خرداد

کارت تاروت: کارت عدالت

خرداد ماهی های عزیز، امروز سعی می کنید بین تمام امور خود تعادل برقرار کنید. شما با جسم، ذهن و روح خود هماهنگ هستید و احساس خوبی دارید. شما در موقعیتی قرار می گیرید که می توانید از موقعیت و قدرت خود به طور سازنده تری استفاده کنید. کسانی که به عنوان وکیل، معلم، ستاره شناس و قاضی کار می کنند، بی طرف هستند و به نفع دیگران کار می کنند.

تیر

کارت تاروت: پنج کارت گرز

جولای، جان، به نظر می رسد هر تلاشی که برای راضی کردن شریک یا معشوق خود انجام می دهید، امروز جواب نمی دهد. مردم با شما مخالف خواهند بود و با نظرات شما مخالف خواهند بود. امروز روزی نیست که افکارتان را بیان کنید. همچنین ممکن است در محل کار با موقعیت های متناقضی روبرو شوید. بهتر است از بحث های داغ دوری کنید زیرا فقط بر حسن نیت و شهرت تأثیر می گذارد.

مرداد

کارت تاروت: کارت شش سکه

مرداد ماهی ها، پروژه های خیریه و رفاهی توجه شما را جلب می کند. دوست شما ممکن است از شما کمک مالی بخواهد. اگر به دنبال کمک مالی برای تحصیلات عالی یا مسکن هستید، ممکن است به شما وام داده شود. سخاوت و مهربانی شما مورد قدردانی نزدیکان و عزیزان شماست. شما می توانید برای وسایل داخلی و خرید و غیره پرداخت کنید. خرج کردن پول نشان داده شده است.

شهریور

کارت تاروت: کارت سه شمشیر

شهریور ماهی های عزیز، مشکلات سلامتی ممکن است شما را نگران کند. یک عمل جراحی جزئی برنامه ریزی شده است. لازم نیست شما کامل باشید و مطمئناً مجبور نیستید مطابق با استانداردهایی که دیگران برای شما تعیین می کنند عمل کنید. همیشه در هر شرایطی خودتان باشید. مسائل قلبی ممکن است شما را ناامید کند. ممکن است عزیزانتان در دوران سختی کنار شما نباشند و شما را در درد تنها بگذارند.

مهر

کارت تاروت: کارت کاهن بزرگ

اکتبر عزیز، شما زمان و مکان خود را می خواهید تا شرایط را درک کنید. خلق و خوی خصوصی و محتاطانه حتی ممکن است شما را مجبور کند به دنبال فرصت هایی برای شرکت در فعالیت هایی باشید که به شما اجازه می دهد تنها باشید. در این دوره که ارتباط الهی بین روح و ذهن شما وجود دارد، در خلوت به آرامش خواهید رسید و تمرینات مدیتیشن، یوگا و پرانایاما توجه شما را به خود جلب می کند.

آبان

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدستی

آذر ماهی ها، این روز برای فعالیت های چالش برانگیز و پر جنب و جوش مشخص شده است و در صورت لزوم باید خود را درگیر همه چیز کنید. علاقه مندان به سلامتی و تناسب اندام، رقصندگان، بازیگران و هنرمندان مختلف ممکن است امروز بسیار شلوغ باشند. سفر در دستور کار است. باید از عجله، عصبانیت و پرخاشگری پرهیز کرد. اگر امروز قراردادی را امضا می کنید، قبل از امضای سند را با دقت بخوانید. از ورزش شدید خودداری کنید زیرا می تواند به شما آسیب برساند.

آذر

کارت تاروت: کارت عاشق

دی ماهی های عزیز، افراد برج جدی با شریک زندگی شخصی یا حرفه ای خود پیوند بسیار خوبی ایجاد می کنند. کسانی که به دنبال عشق و شریک زندگی در زندگی خود هستند، می توانند انتظار برآورده شدن آرزوهایشان را داشته باشند. آنها ممکن است ازدواج خود را اصلاح کنند یا یک شریک مناسب پیدا کنند. عشق در هوا است روابط موجود بالغ تر و شدیدتر خواهد شد. ممکن است لحظات ارزشمندی وجود داشته باشد.

دی

کارت تاروت: کارت ملکه

بهمن ایشالا که از رفاه و پیشرفت و خوشبختی لذت ببری ماهی های عزیز. دلوها تا زمانی که به سطح رضایت نرسند متوجه می شوند که همه چیز خوب پیش می رود. ممکن است یک مراسم فرخنده در خانه برگزار شود، تولد فرزند، ازدواج، نامزدی یا موفقیت شغلی نشانه این است. از دستاوردهای خود احساس خوشحالی می کنید. از سلامتی، غذا و سرگرمی لذت می برید.

بهمن

کارت تاروت: کارت ملکه

بهمن ایشالا که از رفاه و پیشرفت و خوشبختی لذت ببری ماهی های عزیز. دلوها تا زمانی که به سطح رضایت نرسند متوجه می شوند که همه چیز خوب پیش می رود. ممکن است یک مراسم فرخنده در خانه برگزار شود، تولد فرزند، ازدواج، نامزدی یا موفقیت شغلی نشانه این است. از دستاوردهای خود احساس خوشحالی می کنید. از سلامتی، غذا و سرگرمی لذت می برید.

اسفند

کارت تاروت: دو شمشیر

اسفند ماهی ها، شما در موقعیتی هستید که گزینه های زیادی دارید و تصمیم گیری برای شما دشوار است. یاد بگیرید که وظایف را اولویت بندی کنید. ممکن است مجبور شوید چیزی را رها کنید تا به چیز دیگری برسید. سردرگمی غالب خواهد شد. اما تا عصر راه حلی پیدا خواهید کرد. در کار و حرفه خود نتایج متفاوتی خواهید دید. رقبای شما ممکن است سعی کنند شما را شکست دهند. بنابراین، بر روی برنامه ها فقط با خودتان کار کنید، آنها را با دیگران در میان نگذارید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا