اخبار روز سینما

واکنش هنرمندان به عزاداری رئیس جمهور شهید/ سهم و حکایت غم انگیز مشاهیر کشور


به گزارش بازتاب آنلاین رضا رویگیری، جعفر دهقان، آزیتا ترکاشوند محیا دهقانی و بسیاری دیگر از بازیگران با اظهارنظرهایی نسبت به سقوط بالگرد ورزقان و شهادت رئیس جمهور و دوستانش واکنش نشان دادند. بر اثر سقوط بالگرد، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه به شهادت رسیدند.

احمد نجفی این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: امیدوارم مردم ایران قدر این مردمی را بدانند که به آنها خدمت می کنند، از مسئولان و تصمیم گیران می خواهم که بیایند و از این شهید مطهر چیزی بگیرند و راه را گم نکنند. او سخت کار کرد و در این دو سه سال دوندگی های زیادی به دست آورد.

رضا رویگیری وی همچنین از زحمات خود و همکارانش در دولت سیزدهم قدردانی کرد و گفت: از شنیدن این خبر ناراحت کننده بسیار متاسف شدم. چون دیدم در دولت آقای رئیسی تلاش زیادی شد. حتی وزیر فرهنگ و ارشاد هم به منزل من آمد و با هم آشنا شدیم. این اتفاقات در گذشته رخ نداده است. احساس کردم که آنها واقعاً برای رفاه هنرمندان تلاش کردند. امیدوارم دیگر شاهد چنین اخبار غم انگیزی نباشیم و درک ما از خدمت به مردم ادامه یابد.

کافه دهگان وی با بیان این حادثه هولناکی که در ورزقان رخ داد با اندوه فراوان گفت: محبت و محبت آنها را هرگز فراموش نمی کنم، خدمت به ملت در دستور کارشان بود و در این راستا زحمات زیادی کشیدند و پروژه رفع فساد در دستور کارشان بود. اما متأسفانه دیگر نمی تواند این مسیر را تکمیل کند، امیدوارم افراد دیگری که سر کار می آیند یا کار می کنند، مسئولان این راه را ادامه دهند، راه او مبارزه با فساد و اطمینان از موفقیت این راه است.

بهنوش بختیاری این بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به شهادت رئیس جمهور و دوستانش گفت: این ضایعه را به ملت شریف ایران و خانواده های معزز و یاران بزرگوار جناب آقای آیت الله رئیسی تسلیت می گویم. از خداوند منان برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای جانشینان ایشان آرزوی موفقیت و آینده ای درخشان برای این کشور دارم.

فرهاد قاهمیان وی در پیام خود اعلام کرد که یاد و خاطره آیت الله رئیسی همواره مورد توجه هنرمندان بوده و درگذشت ایشان برای جامعه هنری مایه تاسف بسیار سنگین است.

وی ادامه داد: از دیشب تا امروز شاهد فاجعه ای بودم که به معنای واقعی کلمه لحظه ای مرا بیدار نگه داشته است.

قائمیان با ابراز تأثر و تأسف از این حادثه گفت: فعلاً نمی توانم چیزی بگویم و برای همه بازماندگان از این حادثه از جمله خانواده آیت الله رئیسی که بسیار متحمل شدند، صبر و شکیبایی آرزو می کنم.

محیا دهگانی این بازیگر سینما و تلویزیون نیز در خبری با انتشار عکس رئیس جمهور از خبر شهادت آیت الله رئیسی ابراز تاسف کرد.

آزیتا خواهد رفت این بازیگر سینما و تلویزیون با نمایش عکس شهدای حادثه سقوط بالگرد ورزگان در صفحه خود نوشت: رئیس جمهور هر کشوری نماد کشور و نماینده رسمی مردم آن کشور در صحنه بین المللی است. بنابراین احترام به آن به معنای احترام به نماد و هویت ملی است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا