اخبار روز

اگر این کار را بکنید یارانه شما قطع می شود!


به گزارش مانیبان؛ بخشی از صورتحساب مالی حساب های شخصی برخی از یارانه بگیران مربوط به حقوق شرکت است و لازم است این صورت حساب مالی با حساب شرکت باشد تا افراد از لیست دریافت کنندگان یارانه حذف نشوند.

سال گذشته دو بار سرمایه دهک های مختلف ارزیابی و میزان درآمد خانوارها پایش شد. با افزایش سرمایه برخی خانوارها از لیست مشمولان یارانه حذف می شوند.

بخشی از گردش مالی برخی افراد مربوط به حقوق و دستمزد شرکت آنهاست و به طور کلی مدیریت ماهانه مبلغی را به حساب شخصی این افراد واریز می کند. این امر باعث افزایش سرمایه و گردش مالی در حساب های شخصی افراد و حذف آنها از لیست عشرهای یارانه ای می شود. بنابراین لازم است این تراکنش مالی با حساب شرکت و حق برداشت وام گیرندگان انجام شود.

امسال قبل شهریور میزان درآمد و میزان سرمایه خانوارها مورد بررسی و ارزیابی مجدد قرار می گیرد و برخی از خانوارها به دلیل افزایش ارزش دارایی از فهرست مشمولان یارانه حذف می شوند و ممکن است عشر برخی از آنها واگذار شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا