اخبار روز

یک ماه و شش بازی مهم در انتظار پرسپولیس است

پرسپولیس تا یک ماه دیگر بیشترین فشار و حساسیت را در بازی های خود احساس خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، با اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، کادر فنی پرسپولیس مانند همه تیم های لیگ برتری تا آخرین لحظه از برنامه پیش روی خود اطلاع دارد. روز و بر اساس آن تمرینات خود را برنامه ریزی می کند.

با مشخص شدن این برنامه، پرسپولیس باید در یک ماه و شش بازی سخت، از کسری امتیازات روی استقلال عبور کند و به نتیجه برسد تا شانس اول قهرمانی و در نهایت قهرمانی در جام حذفی را داشته باشد.

برای این منظور قرمزها شش بازی سخت و هیجان انگیز را پیش رو دارند که سه بازی آن در ورزشگاه آزادی و سه بازی دیگر خارج از خانه برگزار می شود، با این تفاوت که بازی خارج از خانه مقابل هواداران در تهران و خارج از زمین حریف برگزار می شود.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، 6 بازی پایانی پرسپولیس از روز چهارشنبه 21 اسفندماه آغاز می شود اردیبهشت ماه در 11 ژوئن آغاز و پایان می یابد.

فاصله بین سپاهان و نساجی و سپس فاصله نساجی با هوادار پنج روز است اما بین بازی با هوادار تا بازی با استقلال خوزستان 10 روز و پنج روز فاصله است.

از سه بازی خانگی قرمزها مقابل سپاهان، استقلال خوزستان و مس رفسنجان تنها بازی هفته گذشته جمعه 20 خرداد برگزار می شود.

نکته مهم این برنامه نسبت به فصل گذشته این است که پرسپولیس آخرین بازی خانگی خود را روز جمعه میزبانی خواهد کرد. اگر در آن روز شرایط به گونه ای باشد که سرخ ها قهرمان شوند، در حضور هواداران خود و در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی خواهند گرفت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا