اخبار روز سینما جهان

سریال کره‌ای «دوندۀ دوست‌داشتنی»؛ ترکیب جذاب کِی‌پاپ و سفر در زمان!

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، اگر به درام های عاشقانه و فانتزی کره ای علاقه مند هستید که جذابیت های یک رابطه عاشقانه را با تخیلاتی مانند سفر در زمان ترکیب می کند، قطعا این سریال را دوست خواهید داشت.

به گزارش فرادید؛ تصور کنید از طرفداران پر و پا قرص موسیقی کی پاپ هستید. از طرفدارانی که تمام زندگیشان در دنبال کردن ستاره محبوبشان خلاصه می شود. سپس تصور کنید که این ستاره به طور ناگهانی در یک تصادف غم انگیز می میرد. این واقعیت دردناکی است که “Im Seol” (با بازی کیم هه یون) در “دونده دوست داشتنی” با آن روبرو می شود.

سول که پس از مرگ نابهنگام ستاره کی پاپ، ریو سان جائه (با بازی بیون وو سوک) غمگین و افسرده شده، در سفری خارق‌العاده در زمان خود را در پیچ و تاب عجیبی می‌بیند. او به چند سال پیش برمی گردد و به دوران دبیرستان سان جائه منتقل می شود. حالا او می تواند سرنوشتی متفاوت برای خود و ستاره محبوبش رقم بزند.

داستان ممکن است بسیار شبیه به تعدادی دیگر از عاشقانه های فانتزی کره ای باشد، اما این یک کمدی رمانتیک سفر در زمان معمولی نیست. سول درست در میانه سال‌های نوجوانی سان جائه، زمانی پیش از شهرت و فشارهای زندگی به عنوان یک ستاره، به زمین می‌رسد. اینجاست که عمق و تفاوت سریال «دنده دوست داشتنی» آشکار می شود.

این سریال در کنار تمام جنبه های عاشقانه و حتی طنز خود به عمق می رود و جنبه تاریک شهرت را بررسی می کند. چگونه موفقیت و شهرت می تواند زندگی مردم را در معرض نگاه بی امان مردم قرار دهد و از این طریق مدام فشار و مسئولیت را بر دوش آنها بگذارد.

در مجموع می توان گفت «دونده دوست داشتنی» به چند دلیل سریالی است که ارزش دیدن را دارد:

نگاهی بی حجاب به سمت تاریک کی پاپ: این سریال توهمات معمول در مورد دنیای عالی و درخشان کی پاپ را در هم می شکند. ما شاهد برنامه‌های آموزشی وحشیانه‌ای هستیم که بت‌ها و افراد مشهور کی‌پاپ را فراتر از استقامت فیزیکی و ذهنی‌شان می‌کشند. انتظارات خفقان‌آوری که همه از ستاره‌های جوان دارند را می‌بینیم. فشار مداوم برای حفظ یک تصویر بی عیب و نقص تأثیر مخربی بر سلامت روان آنها دارد. این سریال در به تصویر کشیدن جنبه تاریک صنعت سرگرمی تردیدی ندارد.

یک ترن هوایی احساسی: گاهی برای تماشای The Lovely Runner به یک جعبه کامل دستمال کاغذی نیاز دارید تا اشک ها را پاک کنید! این سریال شما را به سفری پر فراز و نشیب می برد، جایی که لحظات دل انگیز شکوفایی عاشقانه با پیچش های داستانی غیرمنتظره و نفس گیر تلاقی می کنند. این یکی یکی از ویژگی های مشترک در بین بهترین درام های کره ای این است که آنها شما را با روایت های جذاب خود و توانایی خود در برانگیختن طیف گسترده ای از احساسات مجذوب خود می کنند.

داستانی از امید و رشد: حتی اگر طرفدار کی پاپ نباشید، “دونده دوست داشتنی” چیزی عمیق تر و جهانی تر دارد. همه ما پشیمان هستیم و آرزو می کنیم که بتوانیم چیزی را در گذشته خود تغییر دهیم. سفر سول در مورد شانس های دوم و قدرتی است که ما برای شکل دادن به سرنوشت خود داریم. درست است که سفر در زمان یک رویداد تخیلی است، اما در واقع این داستان به ما یادآوری می کند که ما همیشه این فرصت را داریم که سرنوشت خود را تغییر دهیم و از نو بنویسیم.

بنابراین، اگر به‌دنبال یک عاشقانه دل‌انگیز با پیچ و تاب‌های فانتزی، یا شاید حتی یک درام نسبتاً عمیق و تامل برانگیز هستید که به مسائل زندگی واقعی می‌پردازد، این سریال را امتحان کنید!

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا