اخبار روز سینما

وقتی پیمان معادی و سحر دولتشاهی آشتی کردند







در سریال «افی تهران» این رابطه جدید همراه با حال و هوای عاطفی با بازی درخشان پیمان معادی و سحر دولتشاهی در قسمت هفتم سریال «افی تهران» به اتفاق خنده‌داری منجر شد. انتشار ویدئوهای کوتاهی از سکانس آشتی و آغاز رابطه آنها در فضای مجازی با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.

به گزارش فیلم نیوز، آرمان بیانی به عنوان قهرمان اصلی سریال «عفای تهران»، مردی بی‌شور، سنگ‌دل و کمال‌گرا معرفی می‌شود که به شدت از فیلم‌های مختلف انتقاد می‌کند و حتی نتوانست اولین فیلمش را تا زمانی که خودش فیلمبرداری کند. پنجاه ساله بود او مدام بار گذشته تلخی را که در کودکی داشته است به دوش می کشد و به همین دلیل نزد یک درمانگر رفته است. زمانی که درمانگر در پایان قسمت چهارم از او خواست در مورد مادرش صحبت کند، آرمان عصبی شد و به شدت عصبانی شد. از جایش بلند شد و به درمانگر گفت از وقتی که به آنجا آمده حالش بدتر شده و اصلاً خوب نمی شود و با عصبانیت مطب را ترک کرد. بعد از آن دیگر خبری از جلسات درمانی نیست نبود.

با این حال در قسمت هفتم رابطه آنها به مرحله جدی تری می رسد. آرمان قبلاً سعی کرده بود با فرستادن موسیقی به درمانگر خارج از درمان ارتباط برقرار کند، اما همیشه با مقاومت مواجه می شد. درمانگر همیشه در عمل بسیار جدی بود و به آرمان اجازه نمی داد از یک رابطه درمانی با او فراتر برود. در قسمت هفتم اما برخورد آنها در خیابان متفاوت است.

ماشین خانم تراپیست خراب می شود و آرمان به بهانه کمک به او در باز می شود و به او می گوید که می خواهد او را هم در اتاق مشاوره و هم در جاهای دیگر ببیند. اما او مخالف است و می گوید نمی تواند خارج از چارچوب حرفه ای خود عمل کند. انتخاب آرمان این است که با سهل انگاری درمان شود، اما درمانگر ترجیح می دهد به وظیفه حرفه ای خود عمل کند زیرا فکر می کند روند درمان آرمان بیش از هر چیز دیگری مهم است.

وقتی دوباره همدیگر را در تمرین می بینند، رفتارشان تغییر می کند و درمانگر به آنها اجازه می دهد تا حدی از خط قرمز عبور کنند و برای یکدیگر کتاب و موسیقی بفرستند. این شرایط باعث می شود حال و هوای آرمان عوض شود. شخصیتی که از قسمت اول پرخاشگر بوده و حوصله فرزندش را ندارد، حالا در این قسمت با یک درمانگر همراه می شود. یکی بحران های زندگی خود را با آرامش پشت سر می گذارد و رفتار متعادل تری نسبت به فرزندش پیدا می کند. این بار، وقتی درمانگر از او می‌خواهد درباره مادرش صحبت کند، همه را به شوخی می‌گیرد و می‌خندد.

بازی پیمان معادی و سحر دولتشاهی در سکانس های مشترک قسمت هفتم به قدری ملموس شده است که انتشار ویدئوهایی از سکانس های مشترک آنها در شبکه های اجتماعی با استقبال زیادی مواجه شد. حال باید منتظر ماند و دید که این شکل از رابطه چقدر روی زندگی آرمان و البته روند پیشرفت سریال در قسمت های بعدی تاثیر می گذارد.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا