اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم Terrifier 3 تغییر کرد

اخیرا عکس جدیدی از قاتل اهریمنی این فیلم منتشره شده و سازندگان آن اعلام کرده‌اند که تاریخ اکران فیلم Terrifier 3 دستخوش تغییراتی شده است.

سازندگان فیلم ترسناک و اسلشر Terrifier 3 تصمیم به تغییر تاریخ اکران این پروژه گرفته و همچنین تصویر جدیدی از قاتل اهریمنی نمادین این فرنچایز منتشر کرده‌اند. ژانر اسلشر در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته و آثار مختلفی برای طرفداران این ژانر تولید شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Terrifier 3

فیلم Terrifier 3 به کارگردانی «دیمین لئون»، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های ترسناک امسال است. این اثر با بهره‌گیری از حال و هوای کریسمس، قصد دارد تا سه‌گانه‌اش را به پایان برساند و اتفاقاتی وحشتناک را به تصویر بکشد. در Terrifier 3، بازیگرانی همچون «لارن لاورا»، «سامنتا اسکافیدی» و «دیوید هاوارد تورنتون» حضور دارند. در ادامه تصویر جدیدی که از این فیلم منتشر شده است را مشاهده می‌کنید.

تاریخ اکران فیلم Terrifier 3

اصلی‌ترین تغییر در این اثر آن است که ابتدا این فیلم برای اکران در تاریخ 25 اکتبر (4 آبان 1403) برنامه ریزی شده بود، اما سازندگان تصمیم گرفته‌اند تا زودتر به استقبال مخاطبین بروند و اکران فیلم را به تاریخ 11 اکتبر 2024 (20 مهر 1403) تغییر دهند. این تغییر می‌تواند به نفع فیلم باشد و فرصت بیشتری را برای فروش بهتر و توجه بیشتر به خود به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ اکران فیلم Terrifier 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/تاریخ-اکران-فیلم-terrifier-3-تغییر-کرد/

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا