اخبار روز سینما

واکنش صدا و سیما به پخش صوت بی بی سی از شبکه خبر 2: سوال “هک” یا “خطای فنی” نبود / صدای شنیده شده مربوط به کلیپ پخش شده در محل یادمان شهدای فسا بود.

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

همزمان با پخش «تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس» و «یادواره شهدای گردان تخریب 33 المهدی»، صدای شبکه بی بی سی فارسی روی تصویر خبرصداو پخش شد. شبکه سیما و همین موضوع باعث گمانه زنی هایی در مورد احتمال هک شدن این کانال شد.

اما روابط عمومی سازمان صدا و سیما هک شدن شبکه خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد: صوتی که در جریان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدای فسا از شبکه خبر 2 پخش شد مربوط به یکی بخشی از این بزرگداشت بود و هیچ صدای خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشد.

این بخش با عناوین یکی از کانال های فارسی زبان شروع شد و این شروع باعث شده تا برخی بینندگان به هک شدن شبکه خبر دو مشکوک شوند.

خبرگزاری صداوسیما نیز نوشت: صدای پخش شده از شبکه معند در هنگام پخش زنده یادواره شهدای فسا از شبکه خبر 2 مربوط به کلیپ پخش شده در محل یادواره بوده و موضوع “دزدی دریایی” یا “فنی” نبوده است. خطا”.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا