اخبار روز سینما

چه کسی مسئول جدایی جنیفر لوپز از همسر چهارمش + بن افلک است؟ + دلیل طلاق

به گزارش پی ام آپ، مجله «این تاچ» مدعی شد یک «منبع آگاه» به آنها گفته است که رابطه این زوج هنرمند به پایان رسیده است. این منبع مدعی شد: «آنها تقریباً دو دهه صبر کردند تا دوباره به هم برسند، اما در نهایت نتوانستند این رابطه را با هم حفظ کنند.

بن افلک و جنیفر لوپز 47 روز است که پس از گزارش هایی مبنی بر تنش در ازدواجشان در انظار عمومی دیده نشده اند. این زوج مشهور آخرین بار در 30 مارس عکسی منتشر کردند که دست در دست هم در خیابان های نیویورک راه می رفتند.

جنیفر لوپز خواننده 54 ساله اخیراً زمان زیادی را در نیویورک می گذراند. علاوه بر تبلیغ فیلم جدیدش «اطلس» در نتفلیکس یکی او که یکی از برگزارکنندگان مت گالا امسال بود، روی پله های موزه متروپولیتن نیز ظاهر شد.

لوپز همچنین مشغول فیلمبرداری “بوسه زن عنکبوتی” بود که بر اساس موزیکال موفق برادوی در سال 1993 بر اساس رمان پیشگامانه مانوئل پویگ در سال 1976 ساخته شد. دیگو لونا بازیگر سریال آندور نیز در این فیلم حضور دارد.

در همین حال، کارگردان برنده اسکار، بن افلک، 51 ساله، گزارش شده است که در حال فیلمبرداری The Accountant 2 در ساحل غربی است و همچنین در مراسم برشته کردن تام بردی در 5 می شرکت کرده است. عدم حضور آنها در انظار عمومی و جلسات انفرادی آنها شایعات بسیاری را به دنبال داشت.

روز چهارشنبه، مجله In Touch ادعا کرد که یک “منبع آگاه” به آنها گفته است که رابطه این زوج هنرمند به پایان رسیده است.

این منبع ادعا کرد: “آنها تقریبا دو دهه صبر کردند تا دوباره با هم برسند اما در نهایت نتوانستند رابطه را با هم حفظ کنند. آنها همیشه یکدیگر را دوست خواهند داشت اما او نمی تواند او را کنترل کند و او نمی تواند او را تغییر دهد.” هیچ راهی برای ادامه این رابطه وجود نداشت.

یکی از خودی ها به مجله گفت که بن افلک از خانه مجلل آنها نقل مکان کرد تا «روی کار و بچه هایش تمرکز کند».

در همین حال، TMZ ادعا کرد که بن افلک به طور دائم در خانه خود در برنت وود می ماند و این خبر را با عکسی از او در حال دور شدن با سرعت از خانه خود تأیید کرد.

این زوج مشهور که اولین زوج قدرتمندی بودند که نام خود را ترکیب کردند، “بنیفر” نام گرفتند. آنها یک عاشقانه عمومی پر سر و صدا داشتند که در سال 2001 با نقدهای منفی در فیلم Gilly شروع شد.

این زوج به مدت 18 ماه در معرض دید عموم قرار داشتند. سپس روزنامه ها هر حرکت او را پوشش دادند، از بازی در فیلم دیگری به نام «دختر جرسی» تا فیلمبرداری موزیک ویدیوی معروف جنیفر لوپز به نام «جنی از بلوک».

آنها پس از چهار ماه از هم جدا شدند اما همچنان در تماس بودند و به خوبی از یکدیگر صحبت می کردند. وقتی در سال 2008 از بن افلک در مورد رابطه در لایو پرسیده شد، گفت که هیچ یک از آنها انتظار چنین توجه شدیدی را نداشتند. او گفت: “ما عاشق، هیجان زده و شاید خیلی در دسترس بودیم.”

در اواخر سال 2017، جنیفر لوپز به افلک پیوست و به ووگ گفت که در طول رابطه تیره‌آمیزشان با پوشش رسانه‌ای زرد احساس «از هم پاشیدگی» کرده است.

هر دو در روابط دیگری با افراد مشهور درگیر بوده اند. این زوج قدرتمند در سال 2021 به رابطه خود ادامه دادند. سال بعد، آنها در ماه ژوئیه در لاس وگاس دیده شدند و به دنبال آن مراسمی باشکوه در املاک 87 هکتاری بن افلک در خارج از ساوانا، جورجیا، در ماه اوت برگزار شد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا