اخبار روز

نکونام: ما می دانیم کجا هستیم و چه می خواهیم

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: هیچ بازی برای ما آسان نیست و باید تمرکز و تلاش زیادی داشته باشیم. برای موفقیت می دانیم کجا هستیم و چه می خواهیم. بازیکنانی که با آنها صحبت کردیم، همه می دانستند که بازی چقدر مهم است و مسئولیت بزرگی بر دوش ماست. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا فردا برنده شویم. ما باید در هر بازی بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم. من از روز اول گفته ام که باید در هر بازی بهترین عملکردمان را ارائه دهیم و هر اتفاقی که می افتد شانس است.

هیچکس نمی تواند به من بگوید برای نشست خبری به سازمان لیگ بیایم
وی در پاسخ به این که حضورش در نشست خبری پیش از بازی او را مجبور به تعامل با خبرنگاران می کند، توضیح داد: همیشه دوست دارم مسئولیت را حتی در دعوا و دوستی به عهده بگیرم، اما شرایط خیلی مهم است. در حال حاضر تیم من در حال تمرین است و بازیکنان در رختکن هستند و من اینجا هستم. اگر شرایطی باشد به کنفرانس می روم اما اگر شرایط مهیا نباشد نمی روم. هیچکس نمی تواند به من بگوید بیا سازمان لیگ. در تمام دنیا یک سالن کنفرانس در کنار محل تمرین خود دارند، از خبرنگاران استقبال می کنند و جلساتی برگزار می کنند. امروز خیلی خوبه که تونستم بیام الان یه کم دیر اومدم سر تمرین ولی اگه تو هتل المپیک باشم و بخوام از اون طرف تهران بیام کنفرانس چیکار کنم؟ این ترافیک؟ پس اگر نتوانیم بیاییم، نمی آییم. من هرگز به خبرنگاران بی احترامی نکرده ام و نخواهم کرد. این اتفاق باید حل شود و سازمان لیگ شرایط را برای این امر فراهم کند. اگر در این فوتبال مربیگری کنم اما نتوانم به کنفرانس بیایم، نمی آیم. البته این به معنای بی احترامی من به خبرنگاران نیست. به زمان بندی اشاره کردم و باید درست شود.

علی عسگری و شهریاری نشان دادند که چقدر تیم و باشگاه برایشان مهم است
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه پس از پیروزی در چالش با مدیریت قبلی باشگاه و حضور آتیلا حجازی آرامش، آرامش به تیمش بازگشت گفت: هر تیمی که اتحاد بیشتری داشته باشد قطعا نتایج بهتری کسب می کند نه تنها برای کسب قهرمانی ها و جام ها، اما این در همه جا اتفاق می افتد. آتیلا حجازی و پدرش نام افتخاری برای باشگاه استقلال هستند و ما به حضور او افتخار می کنیم. آقای علی عسگری و شهریاری نشان دادند که تیم و باشگاه چقدر برای آنها مهم است و ما می توانیم کارها را درست انجام دهیم. آینده در دستان این عزیزان است. ما نمی توانیم قول بدهیم مگر اینکه قول بدهیم بهترین کار را انجام دهیم. در جلساتی که با این عزیزان و به ویژه فرشید سمیعی (سرپرست باشگاه) داشتیم، تمام برنامه ریزی های این پنج هفته انجام می شود و به همین ترتیب از هفته آینده کار تمدید قرارداد با بازیکنان انجام می شود. نیز آغاز شود.

توهین هایی در فوتبال ایران وجود دارد و متاسفانه باید آنها را بپذیریم
نکونام در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است تقابل اصفهان و تهران مانند بازی پرسپولیس و سپاهان تکرار نشود، پاسخ داد: ما هیچ تقابلی نداریم و همه برای یک کشور هستیم. ما همه با هم دوست هستیم و لطفا اعضای تیم را در مقابل هم قرار ندهید. قسم می خورم که به این صحبت ها (در مورد اظهارات رهبر سپاهان) گوش ندادم. شما می دانید که من صادقانه صحبت می کنم، اما اگر کسی اشتباه کرد، باید تاوان آن را بپردازد. در عین حال نمی توان منکر عملکرد هواداران در بازی ها شد. در آخرین بازی ما در تهران روی سکو حضور داشتم و هواداران حریف به من بی احترامی کردند. اینها در فوتبال وجود دارد و متاسفانه باید آنها را بپذیریم. از هواداران ما می خواهم فردا با روسری آبی یا چیزی آبی به ورزشگاه بیایند و ورزشگاه را آبی کنند.

سهرابیان و سیلوا در بازی فردا در کنار ما خواهند بود
وی درباره وضعیت مصدومیت فعلی آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا برای بازی مقابل ذوب آهن توضیح داد: هر دو بازیکن این هفته تمرین کردند. آخرین تمرین امروز برگزار می شود اما اینکه فردا بازی می کنند یا نه بستگی به شرایط بازی دارد. هر دو بازیکن برای بازی فردا در کنار ما خواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ناظمی داور خوب و شناخته شده ای است اما اشتباه فاحش او در دیدار فولاد خوزستان و مس رفسنجان به دلیل اشتباه در زمین به گل رسیدیم 90+1 دقیقه. این چیزها عالی بود در مجموع ایشان داور خوبی است اما این دیدگاه ها پابرجاست چون تنها شکست استقلال در این فصل به خاطر خطای ناخواسته ناظمی بود. تا بازی فردا روحیه مثبتی داریم. من در این فوتبال حضور دارم و یک بار یک بازی را 0-2 باختم و با وجود اشتباهات داوری، چیزی نگفتم. ما امسال یک بازی را با همین داور بردیم اما به شدت اعتراض کردم چون فوتبال را می فهمم. منظورم این نیست که داوری بلد هستم و می خواهم داوران را به چالش بکشم، بلکه می دانیم آنها چگونه قضاوت می کنند و چگونه اشتباه می کنند. ما به داوران احترام می گذاریم و دوست نداریم حق یک تیم را از دست بدهیم. اما اخیراً اتفاقاتی افتاده است که ما نمی‌توانیم اعتراض کنیم. همه می توانند ببینند چه اتفاقی افتاده است. ما نگران هستیم، اما به داوران اعتماد داریم.

257 251

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا