اخبار روز سینما

نظرات سهبا شرافتی درباره بازی در نقش روناک در نون خا

به گزارش خبر پی ام آپ به نقل از تابناک، صهبا شرافتی درباره نقش خود در فصل پنجم این سریال گفت: رانندگی با مینی بوس در این سریال برای من بسیار چالش برانگیز بود. من گواهینامه سطح 3 دارم و گواهینامه سطح 2 ندارم. قبل از ثبت نام، من این فرصت را داشتم که 2-3 بار با راننده یک مینی بوس رانندگی کنم و در این فرآیند چیزهای زیادی یاد گرفتم. با این حال من خیلی نگران بودم. همانطور که می دانید، هر چه تعداد مسافران در مینی بوس بیشتر باشد، کنترل آن دشوارتر می شود.

مردم از تغییر روحیه روناک خوششان آمد

وی با یادآوری اینکه داستان روناک از قسمت دهم شروع شد، تاکید کرد: این نقش بسیار کم و بالا بود. این بار به واسطه حضور بهنام شاهد حال و هوای عاشقانه و عاشقانه تری از روناک بودیم. سعی کردم در این فصل ظاهر متفاوتی را نشان دهم. نویسنده نیز در این زمینه تلاش کرده است. مردم طوری برای من کامنت گذاشتند که انگار اتفاقات سریال واقعا برای روناک رخ داده است. از من پرسیدند چرا دستبندهایت را فروختی؟ بهنام کلاه سرت می گذارد. خدا را شکر مردم از تغییر روحیه روناک خوششان آمد.

شرافتی درباره سختی های بازیگری در «ظهر خ۵» بیان کرد: باید مدت زیادی از خانواده دور می شدیم. شرایط در کولبری بسیار سخت بود و افراد زیادی به شدت مجروح شدند. من همچنین به یک بیماری ویروسی جدی مبتلا شدم. از روز اول فیلمبرداری این قسمت تا روز آخر مریض بودم. اکسیژن ما در غار کم بود و به سختی نفس می کشیدیم. با پخش شدن گرد و غبار سرفه کردم. چند بار به غرق شدن نزدیک شدم. با همه این سختی ها بچه ها تمام تلاششان را کردند.

این بازیگر تعامل خود با کارگردان را اینگونه بیان کرد: آقای آقاخانی از آن دست کارگردانانی است که دست بازیگر را نسبتاً باز می گذارد و به بازیگر احساس راحتی می کند. دوست داشتم دیالوگ ها و حرکات را از آن خود کنم. مثلاً صحبت های بزرگواران برای خود روناک شخصی بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خشونت روناک در شخصیت واقعی شما وجود دارد، اینگونه پاسخ داد: من بسیار خشن و دیر عصبانی هستم. اما اگر عصبانی شوم، خیلی سخت عصبانی می شوم. می توان گفت که نور درونی وارد عمل می شود. اما من کسی نیستم که مثل روناک همیشه این عصبانیت را به دوش بکشم.

در سریال «جین جور» بازی کردم.
شرافتی درباره دیگر فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: قبل از «نون خا» در سریال «جین جور» برای نمایش خانگی بازی می کردم. بیشتر پیشنهادهایی که می گیرم شبیه روناک است. اما من نمی خواهم روناک را درگیر چیز دیگری کنم.

وی با اشاره به اظهارنظرهای منفی که گاهی در مورد چهره خود می شود، گفت: اوایل انتقادها خیلی اذیت می شدم. بعد از مدتی به آنها گفتم که باید بنشینند و نونخ را ببینند و نظر بدهند. بنابراین کار من دیده شد. با خودم فکر کردم و گفتم این من هستم. مهم این است که خودم را دوست داشته باشم. اتفاقا چند روز پیش مردی از روابط عمومی صدا و سیما با من تماس گرفت و عذرخواهی کرد و گفت که در جلسه خانواده به چهره شما نظر دادم. اما قصد توهین نداشتم گفتم قطعا شما را نمی شناسم. در مصاحبه قبلی ام گفته بودم که در کل دلم شکسته است.

مجموعه طنز 24 قسمتی «نون خا 5» به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی از 15 فروردین این ماه از شبکه یک سیما روی آنتن رفت و این نمایشنامه تا جمعه 16 به روی آنتن می رود. اردیبهشت ماه ماه ادامه داشت.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومان حاجی عبداللهی، سیروس میمانت، مجید یاسر، بیژن بنفسه خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، حدیده بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشا الله شرف‌آوا. اینها «نون خ 5» هستند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا