اخبار روز سینما

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: تذکر ساترا و صداوسیما به فیلمو برای پخش حشیش

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

برنا: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از عملکرد فیلمو گفت: در خصوص سریال «حشاشین» که محتوای ضدایرانی داشت و از فیلمو و چندین تریبون دیگر پخش شد، تذکر جدی به ساترا و صداوسیما دادیم و انتظار داریم. مسئولیت ما

علی یزدی خواه نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: از عملکرد فیلمو بسیار ناراحت هستیم، این ناآرامی چند سالی است که وجود دارد و در عین حال به وزارت آموزش و پرورش و مسئولین تذکر می دهیم. مقامات آن را مدیریت کنند.

وی گفت: این درخواست را از ساترا داریم که نظارت جامع صوتی و تصویری این شبکه ها را بر عهده دارد و در حال پیگیری برای افزایش نظارت بر این بسترها هستیم. مردم باید شبکه ای سالم از رسانه های سینمایی و خبری در اختیار داشته باشند و از حاشیه ها پرهیز شود.

نماینده مردم تهران در شورای اسلامی تصریح کرد: در خصوص سریال «حشاشین» که محتوای ضدایرانی داشت و اخیراً از طریق فیلمو و چند تریبون دیگر پخش شد، تذکر جدی به ساترا و صداوسیما داده ایم و انتظار داریم. آنها به طور مناسب مسئولیت های خود را انجام دهند.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت نظارت ضعیف بر سترا، کمیسیون فرهنگی مجلس چه اقداماتی را انجام خواهد داد، گفت: حتماً این نهادها را تشکیل می دهیم و پیگیری می کنیم.

مجلس به مصوبات شورای عالی فضای مجازی اعتبار قانونی می دهد

یزدی خواه همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای در مجلس برای نحوه راه اندازی شبکه های داخلی و نظارت بر آنها تدوین شده است؟

وی در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد در این مورد مصوبه ای شود بهتر نیست از مجلس عبور کنیم تا از شورای عالی فضای مجازی، گفت: اگر شورا تصویب کند مجلس به مصوبه شورا اعتبار قانونی می دهد. دادگاه عالی فضای مجازی که ممکن است در دادگاه احضار و تحت تعقیب قرار گیرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا