اخبار روز سینما

مشاوره در مورد اجرای شبنم مقدمی در برنامه گیم شو «ساداتو» مجری

نمایش بازی «ساداتو» در فصل دوم خود در مسیری مشابه فصل اول حرکت می کند. یکی او یکی از آنهاست که با ذکر نکات فنی و تسلط بر تمامی آهنگ های اجرا شده در برنامه توانسته است اجرای چشمگیرتری نسبت به بقیه داشته باشد.

به گزارش بازتاب آنلاین، موج واکنش های مثبت نسبت به اجرای شبنم مقدمی تقریبا همزمان با پخش قسمت هفتم «ساداتو» به اوج خود رسید. در اینجا نگاهی داریم به دلیل تبدیل شدن او به یک ستاره در این نمایش بازی.

صدایت را مخلوط کن | همکاران مسابقه “ساداتو” می دانند که در هر قسمت از این مسابقه یک شرکت کننده وجود دارد. شما باید خواننده اصلی را از طریق چالش های مختلف شناسایی کنید و یک جایزه نقدی برنده شوید. شبنم مقدمی به همراه محمد بحرانی، امیرمهدی جوله و محسن شریفیان نیز به عنوان دستیار به شرکت کنندگان مشاوره می دهند. گاهی اوقات آنها موفق هستند و گاهی اوقات داده های آنها نادرست است.

شبنم مقدمی سعی می کند نظرات درستی بدهد و شرکت کننده را در مسیر درست هدایت کند.

قدرت تشخیص | قسمت هفتم «ساداتو» صحنه درخشش شبنم مقدمی بود. او که قبلا توانایی خود را در تشخیص خواننده اصلی از خواننده غیر اصلی نشان داده بود، این بار آن را به بالاترین سطح رساند. به قول امیرمهدی ژله: حقایق اولیه وحشتناک و بسیار دقیق است! این جمله ای است که او در قسمت هفتم «ساداتو» گفت و جالب اینجاست که کلامش بالاخره عینی شد. مقدمی در اولین چالش نکته صحیح را به شرکت کننده یادآوری کرد و بر این اساس «ناخواننده» از دور رقابت کنار رفت. ما به جزئیات اشاره نمی کنیم زیرا ممکن است تصمیم بگیرید بازی را تماشا کنید. توجه به این نکته کافی است که حقایق و انتخاب های اولیه بعدی درست از آب درآمد. مهمترین چیز اصرار او برای خواننده نبودن بود که دیگران چیز مثبتی نسبت به او احساس می کردند. مقدمی این نظر را تا پایان حفظ کرد و عامل اصلی پیروزی شرکت کنندگان شد. عملکرد خوب شبنم مقدمی باعث شد تا کاربران فضای مجازی از او تمجید کنند؛ حادثه ای که بارها شاهد آن بوده ایم.

نمایش بازی
تسلط شبنم مقدمی بر اکثر آهنگ های اجرا شده در این برنامه جالب است.

تسلط بر موضوع | در بخشی از برنامه اخیر «ساداتو» یک خواننده به تلاوت قرآن پرداخت. محسن کیایی (مجری) خوانندگانی به نام قاریان قرآن را برجسته کرد. وی سپس به ذکر خاطره معروف استاد محمدرضا شجریان که در یک کشور خارجی به جای نماینده غایب ایران به تلاوت قرآن پرداختند، جایزه گرفتند. شبنم مقدمی این خاطره را تکمیل کرد و نام قونیه را آورد. این نوع اطلاعاتی است که یک متخصص (دستیار) را مهم می کند. همچنین شبنم مقدمی بیشتر آهنگ ها و تصنیف ها را به خاطر می سپارد و در کنار خوانندگان زمزمه می کند. ما نمی دانیم که این به دلیل علاقه شخصی است یا اینکه او به سادگی برای مسابقه مجهز شده است. هر چه هست برای او امتیاز و ارزش افزوده محسوب می شود.

نمایش بازی
شبنم مقدمی با سایر مددکاران تعامل خوبی دارد.

رفتار – اخلاق | باز هم از آخرین قسمت شهید مثال می زنیم. شرکت کننده قسمت هفتم با محسن کیایی شوخی کرد و گفت چرا مزاحم می شوی و … شبنم مقدمی رندان وارد بحث شد و گفت: «این همونه که اذیتم می کنه. یکی محسنا.» اشاره او به محسن شریفیان بود و همین موضوع فضای مسابقه را روشن کرد. این نوع رفتارها را در قسمت های مختلف «ساداتو» دیده ایم. مهمتر از آن، او شرکتی تحسین برانگیز با شرکت کنندگان و خوانندگان است. حاصل این همدلی خلق لحظات احساسی- عاطفی است که رنگ دیگری به بازی می بخشد.

نمایش بازی
در مجموع، شبنم مقدمی با محسن شریفیان و داخوسی درباره اتفاقات مفرح «ساداتو» صحبت می کنند.

برچسب لهجه | و در آخر به یکی دیگر از ویژگی های شبنم مقدمی اشاره می کنیم و آن تلاش برای صحبت با لهجه های مختلف است. می دانید که او بارها چالش لهجه را در عرصه بازیگری تجربه کرده و مورد تحسین قرار گرفته است. در «ساداتو» هنگام صحبت با محسن شریفیان، لهجه بوشهری را انتخاب می کند. او در قسمت آخر با خواننده ای با لهجه کاشانی صحبت کرد. این داستان یک جنبه مهم دارد: اقدام تحسین برانگیز شخصیتی که به احترام قومیت های مختلف کشور با گویش آنها معروف است… «ساداتو» مسابقه جذاب و پرمخاطبی است که هر پنجشنبه از طریق فیلمو منتشر می شود. برخورد متفاوت شبنم مقدمی با این نمایش بازی دلیل جذابیت و اهمیت دوگانه آن است.

نمایش بازی «ساداتو» به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد جوادزاده یکی از محصولات انحصاری «فیلمو» است که از پنجشنبه ها عرضه می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا