اخبار روز

تراکتورسازی با غلبه بر فولاد به رتبه سوم نزدیک شد. فولاد در آستانه سقوط!

تیم فوتبال تراکتورسازی با شکست فولاد توانست به مقام سوم دست یابد و فولاد با این شکست در آستانه سقوط قرار گرفت.

گزارش چیزی مهر در هفته بیست و ششم لیگ برتر تیم های فوتبال تراکتور و فولاد در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز دوشنبه در ورزشگاه فولاد آره نا با قضاوت بیژن حیدری به مصاف هم رفتند. . تکمیل شد

ترکیب فولاد
کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا (کارت زرد دوم)، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی (71-لوکاس کاندیدو)، احسان پهلوان (46-محمدرضا غبیشاوی)، محمد علینژاد (کارت زرد) (82-عادل ارغند) ، ساسان انصاری، محمد عسکری (86-محمد خادمی منفرد) و لوسیانو پری.

ترکیب تراکتور
حسین پورحمیدی (کارت زرد)، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری (81 – سعید کریم) آذرریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو وگنین (69 – صفا هادی)، مهدی هاشم نژاد (81 – سجاد عاشوری)، رحمان جعفری (69 – مهدی عبدی) و امیرحسین حسین زاده (77 – سیامک نعمتی)

جنگ فولاد برای جلوگیری از انقراض

تیم فوتبال فولاد که در یک قدمی منطقه سقوط قرار دارد نیاز مبرمی به کسب امتیاز این بازی داشت. عبدالله ویسی سرمربی فولاد زمانی در این جنجال قرار گرفت که پیش از این دیدار از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محکوم به پرداخت 2 میلیارد تومان شد که بالاترین جریمه انضباطی تاریخ لیگ برتر ایران بود. فولاد در 5 بازی اخیر 3 تساوی و 2 شکست کسب کرده است و این تیم به همراه ویسی در فصل بیست و سوم موفق به کسب پیروزی نشده است.

تراکتورسازی از زمان جدایی “پاکو خمز” از این تیم تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده است و حمید مطهری امیدوار بود که در این بازی خارج از خانه پیروز شود تا تراکتور همچنان در جمع 4 تیم برتر جدول قرار گیرد و با خوش شانسی با کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی در این رقابت‌ها، تراکتورسازی را نیز به پایان برساند. این تیم

اولین دیدار این دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید. این دیدار از ساعت 19:30 در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد.

تراکتورسازی با غلبه بر فولاد به رتبه سوم نزدیک شد. فولاد در آستانه سقوط!

نیمه اول

تراکتوری ها که به دنبال ربودن مقام سوم از سپاهان هستند در این بازی هجومی را آغاز کردند و شجاع خلیل زاده موفق شد در دقیقه 14 اولین گل تراکتور را به ثمر برساند و نیمه اول را با برتری تراکتور به پایان برساند.

نیمه دوم

نیمه دوم این بازی تا حد زیادی در خط هافبک برگزار شد و موقعیت های زیادی جلوی دروازه وجود نداشت.

در دقیقه 64 ابراهیم حصار در پشت محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ شد و ضربه پای او با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

در دقیقه 78 جفرسون باهیا با کارت زرد دوم جریمه شد تا کار برای فولادی ها سخت تر شود.

در ادامه بازی فولادی ها دست به بازی انتحاری زدند و با تمام وجود به سمت دروازه تراکتور هجوم بردند اما نه تنها نتیجه ای نگرفتند، بلکه در دقیقه 97 غافلگیر شدند و ریکاردو آلوز با یک ضد حمله موفق شد گل دوم تراکتور را به ثمر برساند. بدست آوردن .

نتیجه نیز تغییری نکرد و بازی با نتیجه 2-0 به پایان رسید.

به این ترتیب تراکتور با کسب 44 امتیاز همچنان در رده چهارم قرار دارد و فاصله خود با سپاهان در رده سوم را به 3 امتیاز کاهش داد. فولاد در امتیاز 22 باقی ماند و به رده پانزدهم سقوط کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا