اخبار روز سینما جهان

مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین مت دیمون که بیش از 20 سال پیش در هیوت بورن داگ لیمان بازی کرد، لیمان را برای فیلم جدیدش به نام محرک ها استخدام کرد که یک کمدی اکشن درباره یک سرقت اشتباه است.

لیمن به بوستون سفر کرد تا با دیمون و برادران افلک، کیسی و بن، برای ساخت این فیلم همکاری کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش آسوشیتدپرس، لیمان گفت: انگار ناگهان با چتر نجات وارد خانواده شخص دیگری شدم. هر خانواده ای دیوانگی های خاص خود را دارد و من آن را دوست داشتم. به نوعی به دوران فیلمسازی مستقل برگشتم، جایی که نمی‌توانستید توجه کسی را در این صنعت جلب کنید، بنابراین این شما بودید که این کار را با دوستانتان انجام می‌دادید. این فیلمسازی مورد علاقه من است.

کوین والش تهیه کننده گفت: «محرکان» در ماه آگوست در اپل منتشر خواهد شد. فیلمنامه این فیلم توسط کیسی افلک و چاک مک لین نوشته شده است و در این فیلم دیمون نقش پدری ناامید به نام روری را بازی می کند. کیسی افلک یک جنایتکار کوچک به نام کوبی است که با او همکاری می کند تا یک سیاستمدار فاسد را سرقت کند. اما اوضاع بد پیش می رود و آنها خود را مجبور به فرار می بینند.

لیمن هیجان زده بود که دوباره دیمون را در یک فیلم بعد از هویت بورن در نقشی بسیار متفاوت نسبت به جیسون بورن که اساساً یک ابرقهرمان بود کارگردانی کند.

او که کارگردانی «خانم و آقای اسمیت» را نیز بر عهده داشت، گفت: تا به حال شخصیتی شبیه این را در فیلم سرقت ندیده اید. چون این شخصیت مردی است که سرعت متوسطی ندارد. او هر کاری در زندگی اش با محاسبات انجام داده است و این اولین بار است که قوانین را زیر پا می گذارد.

وی افزود: «محرکان» در فضایی کاملا آزاد و خلاقانه شکل گرفت که همه برای بهتر شدن اوضاع تلاش می کردند. این با روزهای ساخت بورن بسیار متفاوت بود، جایی که دقیقاً نحوه ساخت فیلم دیکته می شد.

لیمان اضافه کرد: البته آنجا هم به حرف آنها گوش نکردیم و به همین دلیل «بورن» خیلی خوب است.

او مدل تولید دیمون و افلک در شرکت «Artists Equity» را به دلیل دوری از زیاده خواهی های پرهزینه در فیلمسازی تمجید کرد و با خنده گفت: واقعاً احساس می کنید زندانی اداره پناهندگی هستید!

«محرکان» از 2 آگوست اکران محدودی را در سینماها پیش از عرضه آنلاین خواهد داشت.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا