اخبار روز سینما

فال ابجد امروز شنبه 20 خرداد گشایشی خوبی در نامه ایجاد می کند

فال امروز شنبه 20 خرداد ابجد را بخوانید و از اتفاقات سر راه او مطلع شوید.

به گزارش صبحگاهی، فال ابجد امروز شنبه 20 خرداد به شما توصیه می کند: به زودی از شخص بزرگی کمک می گیرید و روزنه ای در زندگی شما پیدا می شود و موفق خواهید شد.

متولد فروردین

حروف ابجد فال شما: ABD

به زودی توسط یک شخص بزرگ به شما کمک می شود و در کارت خود باز می شوید و موفق خواهید شد. از آسیب بدخواهان دوری می کنید و دوستانتان به شما نزدیکتر می شوند. اگر قصد سفر دارید، این کار را انجام دهید. اگر قصد دارید برای خود یا شخصی ازدواج کنید، یا اگر قصد دارید کاری یا کاری انجام دهید، آن را انجام دهید، شانس با شماست. فرزند صالحی نصیب تو خواهد شد که گام هایش برای تو نیکو باشد. از ثروت های حرام دوری کنید. در نماز تنبلی نکنید، مراقب افکار و اعمال و رفتار خود باشید تا آسیبی نبینید.

متولد اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: dcd

فال مشخص است و موفقیت و شادی به سمت شما خواهد رفت، پس غمگین نباشید. شما ملک یا چیزی را از دست داده اید، آن را پس خواهید گرفت. به خدا توکل کن و نگران سود و زیان نباش. در چند روز آینده خبرهای خوبی خواهید شنید و همه چیز مطابق میل شما پیش خواهد رفت و انشاالله به هدفتان خواهید رسید.

متولد خرداد

حروف ابجد فال شما: dcc

باز شدن خوبی در کارت ایجاد می شود. به زودی به چنان موفقیت و شادی دست خواهید یافت که به شما حسادت می کنند. شما یکی از بستگان خود را نمی شناسید. به زودی از او خواهید شنید. اگر چیزی گم کرده باشید، آن را پیدا خواهید کرد. اگر صبور باشید و به خدا توکل کنید انشاءالله به هدفتان می رسید.

متولد تیرماه

حروف ابجد فال شما: AAC

دست از دشمنی بردار و اگر قصد بدی داشتی یا فکر بدی در سرت بود دست برداری. از کسی که چشم های آبی و قرمز دارد دوری کنید. اگر کسی از شما صدمه دیده، باید او را دلداری دهید. اگر آرزویی دارید طی چند روز آینده به آن خواهید رسید. شما مجروح شده اید. صدقه دادن انشالله حل می شود. از افکار بد، پول و درآمد ممنوع دوری کنید. در همه چیز به خدا اعتماد کن.

متولد مرداد

حروف ابجد فال شما: cdc

گم شدن خوب است اگر صبور باشید به هدفتان خواهید رسید. یک دهانه در کارت دیده می شود. برای رسیدن به هدفت باید سخت تلاش کنی. کسی با شما دشمنی می کند، مراقب باشید. اگر چیزی را گم کرده باشید، آن را پیدا خواهید کرد. اگر مسافر یا غایبی داشته باشید خبرهایی از او دریافت خواهید کرد.

متولد شهریور

حروف الفبای طالع بینی شما:آ د د

فال خوب است، اما اگر آرامش می خواهید، از نیت خود دست بردارید زیرا پشیمان خواهید شد. تو آدم عجولی هستی یک زن کوتاه قد با صورت سفید سعی دارد شما را فریب دهد. مراقب باشید در دام او نیفتید.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: JJB

طالع بینی خوبی داری چیزهایی را که از دست داده اید پس خواهید گرفت، مورد تهمت یا تمسخر قرار خواهید گرفت اما آسیبی نخواهید دید زیرا هیچ کس نمی تواند به راحتی به شما صدمه بزند. به زودی گشایشی در نامه شما ایجاد می شود، به خدا توکل کنید تا گره نامه باز شود و به خواسته خود برسید. به خواست خدا

متولد آبان

حروف ابجد فال شما: jbb

آنچه از خدا می خواهید به دست می آورید، اما باید به وعده خود پایبند باشید و خلاف وعده عمل نکنید. اگر فکر و ذهن خود را یکی کنید و در امور به خدا اعتماد کنید به هدف خود خواهید رسید. آدمی که بهت نزدیکه دلش برات تنگ شده، بی اعتنا باش و مواظب کارت باش، انشالله به زودی به خواسته ات میرسی.

متولد آذر

حروف فال شما: ب آ آ

طالع بینی نشان دهنده سلامتی و رفاه برای شماست. اگر قصد سفر دارید یا قصد دارید جابه جا شوید یا شغل خود را تغییر دهید مطابق آن عمل کنید به نفع شما خواهد بود. دیگران را نادیده نگیرید و مواظب کار خود باشید تا آنچه را که خداوند صلاح می داند برای شما اتفاق بیفتد.

متولد دی

حروف طالع بینی شما: الف، الف، ب

اگر بیمار باشید، به زودی سلامتی خود را به دست خواهید آورد و از سلامتی تغذیه خواهید شد. به زودی در کنار خانواده زندگی خوبی خواهید داشت و درآمد خوبی در محل کار خواهید داشت. یکی از کسانی که به او نیکی می‌کنی به تو بدی می‌کند، اما از کرده خود پشیمان است. اگر به فکر سفر هستید، بروید، سفر خوبی خواهید داشت. اگر چیزی را از دست داده اید، به زودی آن را به دست خواهید آورد. اگر مسافر دارید، او به زودی برمی گردد.

متولد بهمن

حروف ابجد فال شما: JBJ

فال خوبی دارید و آرزویتان در این روزها محقق خواهد شد. خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و خوشحال خواهید شد. یک زن قد بلند، لاغر و گندمگون با شما دشمنی می کند، مراقب باشید. از پول و درآمد نامشروع دوری کنید. آینده خوبی در پیش رو دارید. با دوستان و آشنایان خود خوب رفتار کنید و اگر قصد ازدواج یا معامله دارید، این کار را انجام دهید موفق می شود.

متولد اسفند

حروف ابجد فال شما: د، ج، ب

در چند روز آینده خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد. شما یک برنامه سوخته یا چیزی گم شده دریافت می کنید. همه چیز مطابق میل شما خواهد بود. سود یا پول زیادی به دست خواهید آورد. با دوستان خوب مشورت کن، زیرا از راهنمایی آنها بهره مند می شوی و مال حلال خوبی به دست می آوری، آن را گرامی بدار و شکر خدا را بجا آوری. می توانید از آن برای اعطای لطف به افراد شایسته استفاده کنید تا پاداش معنوی دریافت کنید.

برگفته از رسانه وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا