اخبار خودرو

شرایط فروش محصولات فونیکس اعلام شد – اردیبهشت ماه 1403

شرایط فروش محصولات فونیکس اعلام شد - اردیبهشت ماه 1403

شرایط فروش محصولات فونیکس به تازگی اعلام شده است و خودروهای این برند با این شرایط فروش به صورت نقد و اقساطی به فروش می رسند.

با توجه به شرایط فروش منتشر شده، خودروها تیگو 8 پرو مکس، فینیکس اف ایکسTigo 7 Pro Premium، Arizo 6 Pro Excellent، Arizo 6 GT عالی و تیگو 8 پرو و ​​پلاس آنها به صورت طرح های معمولی و جایگزین به فروش می رسند. شرایط پرداخت در این فروش به صورت نقد و اقساط می باشد و قیمت خودروها ثابت می باشد. پیش از این انتظار می رفت خودروسازان مدل های تولیدی خود را با قیمتی نامشخص به فروش برسانند، اما در این شرایط قیمت های فروش نهایی و نهایی در نظر گرفته شده است.

این شرایط فروش از ساعت 16 روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه و از درگاه نماینده فعال می شود.

نام ماشین قیمت روش فروش ضرب الاجل
Arizo 6 Pro Excellent ۱,۲۵۵,۲۰۰,۰۰۰ پول نقد و کارمزد 45 روز کاری
Arizo 6 GT عالی ۱,۴۶۰,۳۰۰,۰۰۰ پول نقد و کارمزد 45 روز کاری
تیگو 7 پرو پریمیوم ۱,۵۱۴,۸۰۰,۰۰۰ پول نقد و کارمزد 45 روز کاری
Premium FX ۱,۷۴۷,۵۰۰,۰۰۰ پول نقد و کارمزد 45 روز کاری
Tabgo 8 Promax ES ۲,۶۰۹,۱۰۰,۰۰۰ پول نقد و کارمزد 45 روز کاری
تیگو 8 پرو و ​​پلاس ۲,۷۹۱,۷۰۰,۰۰۰ پول نقد و کارمزد 45 روز کاری

ویدیوی معرفی Arizo 6 GT

آریزو 6 GT با موتور 1.6 لیتری توربوشارژر این موتور با استفاده از فناوری تزریق مستقیم سوخت می تواند در مجموع 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید کرده و از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل کند.

از جمله ویژگی های Arizo 6 GT می توان به موارد زیر اشاره کرد. 6 کیسه هوا (سرنشینان جلو، پهلو و پرده)، سیستم کمکی ترمز BOS، کنترل پایداریسیستم کنترل کشش، ترمز اضطراری خودکار، نگه داشتن خودکار، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، کروز کنترل تطبیقیرادار هشدار برخورد عقب، پرتو بالا خودکار، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ثبت رویداد، شارژر بی سیم، دوربین 360 درجه، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، فناوری نور LED، پارکینگ برقی ترمز دستی، تقویت کننده دیجیتال عقب، فرمان دی کت به سیستم چند رسانه ای صفحه لمسی، اندروید اتو، سیستم استارت در سربالایی، رادار نقطه کور، رادار عبور از خط، رادار هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط و غیره اشاره کرد.

ویدیوی معرفی تیگو 8 پرو ای پلاس

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا