اخبار روز

شایعات در مورد واگذاری پایگاه نظامی به آمریکا دروغ است

سخنگوی ارتش پاکستان در واکنش به گزارش‌ها مبنی بر واگذاری دو پایگاه نظامی به آمریکا، این ادعاها را “تبلیغات” و “ادعاهای تایید نشده در شبکه‌های اجتماعی” خواند و تاکید کرد: نه تنها پاکستان پایگاه‌های نظامی خود را به کسی تحویل نداده است، آیا این کار را در آینده انجام خواهد داد.

سخنگوی ارتش پاکستان در نشست خبری در راولپندی تاکید کرد: ما به آمریکا پایگاه نظامی نداده‌ایم و نخواهیم داد.

چیزی را گزارش کنید مهر به گزارش خبرگزاری آناتولی، ارتش پاکستان روز سه شنبه اعلام کرد که پایگاه های نظامی خود را به هیچکس تحویل نمی دهد.

به گزارش این رسانه، سخنگوی ارتش پاکستان گزارش ها مبنی بر اینکه اسلام آباد دو پایگاه در اختیار آمریکا قرار داده است را رد کرد و گفت: پاکستان پایگاه نظامی در اختیار کسی قرار نداده و نخواهد کرد.

سرلشکر احمد شریف چودری، سخنگوی ارتش پاکستان در یک کنفرانس خبری در شهر راولپندی در شمال شرق پاکستان گفت: پاکستان پایگاه های نظامی در اختیار کسی قرار نداده و نخواهد کرد.

«احمد شریف چودری» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پاکستان در جنوب غربی بلوچستان و شمال غرب خیبر پختونخوا پایگاه نظامی داده است یا خیر، تاکید کرد: همانطور که خودتان گفتید این فقط یک تبلیغ است؟ ادعاهای تایید نشده ای در رسانه های اجتماعی منتشر می شود مبنی بر اینکه واشنگتن از اسلام آباد خواسته است تا دو پایگاه نظامی برای نظارت بر ایران، افغانستان و چین ایجاد کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا