اخبار روز

زمان اجرای طرح جبران خسارت بازنشستگان


به گزارش مانیبان، احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم در مجلس در حاشیه جلسه ارائه گزارش و ماموریت صندوق های بازنشستگی کشوری با رعایت شعار سال در جمع خبرنگاران گفت: یکسان سازی حقوق بازنشستگان در بودجه و در گزارش نهایی سهمیه 40 درصدی تصویب شد و امسال اجرایی می شود.

وی گفت: این موضوع تا اتمام به شورای نگهبان برای بررسی ارسال می شود. اردیبهشت ماه انشاالله قطعی و خرداد اجرا خواهد شد. 40 درصد افزایش است و در سال 1404 و 1405 دو مورد افزایش 30 درصدی خواهیم داشت.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این سوال که چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس تورم نیست، گفت: مجلس ورود اولیه به این حوزه داشته است اما روزهای پایانی مجلس یازدهم است و اگر محقق نشود. در مجلس جدید، 7 بعدی خرداد در کمیسیون اجتماعی بررسی می شود.

نماینده مردم سرخس، فریمان و رضویه و احمدآباد مشهد تصریح کرد: آنچه اکنون مصوبه قانونی داریم، همسان سازی حقوق سربازان و مستمری بگیران روستایی است اما حقوق مستمری بگیران حراست رعایت می شود. در آینده. مجلس دوازدهم که مصوبه قانونی است و مبنای مجلس نرخ تورم است و مجلس درجه تناسب را دنبال خواهد کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا