اخبار روز

ریزش سنگ در جاده کرج

جانشین پلیس راه کیشور گفت: شب گذشته بر اثر بارندگی شاهد ریزش سنگ در جاده کرج – چالوس بودیم و امروز خطر ریزش سنگ در این جاده وجود دارد.

سرهنگ سیاوش محبی به خبرنگار ایرنا گفت: محور شمالی شب گذشته از ساعت 10 و 22 دقیقه تا 5 صبح امروز به دلیل ریزش سنگ در محدوده تونل شماره 12 مسدود و پس از پاکسازی بازگشایی شد.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده های کشور به ویژه جاده های شمالی، خاطرنشان کرد: تردد در تمامی محورهای مواصلاتی به ویژه مسیر رفت و برگشت استان های شمالی به تهران پس از پایان تعطیلات سنگین و پر ترافیک است. .

جانشین پلیس راه کشور گفت: محور D چالوس به دلیل ترافیک سنگین از ساعت 9:30 صبح امروز در مسیر شمال به جنوب در حال تردد است.

محبی ادامه داد: در محور هراز از ساعت 15 تردد وسایل نقلیه از آب علی به سمت آمل ممنوع و از آمل به سمت رودان یا آب علی تا رفع بار ترافیکی یک طرفه است.

وی ادامه داد: در محدوده پاسگاه لاریجان و روبروی شهر مرزن آباد با گره ترافیکی مواجه هستیم و در سایر محورها ترافیک سنگین و روان است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: به رانندگانی که هنوز مسیر برگشت را شروع نکرده اند توصیه می شود بازگشت خود را به فردا موکول کنند تا ترافیک کمتری در جاده ها تجربه شود.

محبی ادامه داد: در صورتی که رانندگان در این ساعات سفر برگشت خود را آغاز کنند در معرض تاریکی شب و اوج ترافیک قرار می گیرند و به طور بالقوه ساعت ها پشت ترافیک خواهند ماند.

شهرستان پردیس با بیش از 400 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا