اخبار روز سینما

خواندن روزانه تاروت تاروت فردا شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش مگتو تاروت خوانی یک سیستم پیش بینی آینده است که از کارت های تاروت برای تفسیر و پیش بینی وقایع و سرنوشت استفاده می کند. در تاروت خوانی، هر کارت تاروت معانی و نمادهایی را نشان می دهد که متخصص تاروت برای رمزگشایی و تفسیر موضوعات و سوالات مختلف استفاده می کند. به طور معمول در خواندن تاروت، کارت ها به ترتیب خاصی برای تفسیر یا صحبت در مورد یک پیام قرار می گیرند. آینده با استفاده از هنر تاروت خوانی و تفسیر، می توانید رویدادها، احساسات و مسیر زندگی خود را بهتر درک کنید. تاروت خوانی فردا شنبه هشتم ادامه دارد اردیبهشت ماه 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

کارت تاروت: کارت تعادل

ماه های آوریل، شما باید روز خود را به فکر مسیر خود بگذرانید. فصل برج حمل نشان دهنده شروع های جدید است و زمانی است که به اندازه کافی شجاع باشید تا به دنیا بگویید چه می خواهید. اکنون که آن زمان گذشته است و اهداف خود را به وضوح مشخص کرده اید، آرامش خود را حفظ کنید و آرامش خود را پیدا کنید. برج حمل، شما یک سال کامل در پیش دارید، پس زود خود را نسوزانید. به پرورش این انرژی که برای ایجاد آن وقت صرف کرده اید، ادامه دهید، و این انرژی شما را از هر چیزی که پیش رو دارید عبور خواهد داد. بقیه سال ادامه تمام کارهایی است که شروع کرده اید. راه آسان تر نخواهد شد، کائنات به آزمایش شما ادامه خواهد داد، زیرا در خط راز بزرگ، پس از اعتدال، شیطان می آید، جایی که قدرت شما در برابر شیطان آزمایش می شود. بنابراین، امروز روز خوبی برای تنظیم مجدد، ارزیابی نقاط ضعف و برنامه ریزی واضح برای غلبه بر سایه خود است.

متولد شدن اردیبهشت ماه

کارت تاروت: پنج کارت گرز

اردیبهشت ماه ماهی ها زود خوب شو ممکن است در حال حاضر تنش بالایی را با یک یا چند نفر تجربه کنید. عطارد هنوز وارونه است و تا 25 آوریل قهقرایی خواهد بود، پس اجازه ندهید که خلق و خوی شما را به بهترین شکل ممکن برگرداند. این شما را به عنوان یک ثور نشان می دهد، بنابراین می توانید گاهی اوقات کمی لجباز و کوتاه مزاج باشید. اکنون زمان واکنش احساسی نیست، این فقط اوضاع را بدتر می کند. شاید واکنش عاطفی در لحظه احساس خوبی داشته باشد، اما تنها منجر به تنش بیشتر می شود. بگذارید چند روز بجوشد. دوباره با طبیعت ارتباط برقرار کنید. چیزی را پیدا کنید که به شما کمک کند تا خود را جوان کنید. این تضاد می تواند صبر کند تا هر چه باشد حل شود. شاید بتوانیم تا بعد از 25 صبر کنیم. هنوز چالش هایی برای غلبه بر آنها وجود دارد، بنابراین اوضاع را بدتر از آنچه که هست نکنید. خود را از این حقارت نجات دهید زیرا زمان شکست شما در افق است.

متولد شدن خرداد

کارت تاروت: کارت ملکه

خرداد ماهی های عزیز، ملکه از شما می خواهد که زنانگی درونی الهی خود را هدایت کنید. از قدرت کلمات برای ایجاد زیبایی و وحدت استفاده کنید. در اطراف شما افرادی هستند که از صدای پرورش دهنده عقل بهره مند خواهند شد. زیبایی را خلق کنید و با شفقت و درک به تعارضات پایان دهید. بهترین راه حل برای مشکلات ما صحبت کردن و شنیده شدن نیست، بلکه گوش دادن و ایجاد احساس درک دیگران است.

متولد شدن تیر

کارت تاروت: کارت ملکه پول

جولای جان، پس از نمایش بدی مانند عطارد رتروگراد، به پایان این گذر نزدیک شده ایم و موضوع امروز ثبات است. ماه گذشته ممکن است از نظر عاطفی یک زمان پرتلاطم بوده باشد، اما آرامشی که به دنبال آن هستید در افق است. امروز ممکن است اولین روزی باشد که می توانید یک نفس عمیق بکشید و به خودتان تبریک بگویید که همه چیز را پشت سر گذاشته اید. ملکه پنتاکلس نشان دهنده ثبات و رفاه است. از آنجایی که ملکه با آب و خاک (احساسات و جسمانی) نشان داده می شود، شما ممکن است انرژی خاصی برای انجام کارها به تنهایی داشته باشید، به این معنی که او عجله ای ندارد زیرا می داند چیزهایی که در تلاش است خلق کند زمانی به دست خواهند آمد که به وقوع پیوستن. اکنون زمان آن است، روز به روز آن را مصرف کنید زیرا فقط از اینجا بهتر می شود.

متولد شدن مرداد

کارت تاروت: کارت ملکه چوبدستی

مرداد ماهی های عزیز، ملکه بی چون و چرای عصاها یکی این یکی از کاریزماتیک ترین کارت های قصر است. او قدرت قدرت اجتماعی قدرتمند را درک می‌کند، اینکه چگونه کلماتی که انتخاب می‌کنیم و انرژی که از خود می‌گذاریم تأثیر قدرتمندی بر مردم دارند. لئو، شما قبلاً یک علامت مغناطیسی هستید، اما امروز یک معما هستید. امروز روز خوبی است تا از این انرژی به نفع خود استفاده کنید. چه بخواهید از نردبان شرکت در محل کار خود بالا بروید یا با افراد همفکر ارتباط برقرار کنید، تا زمانی که صدای شما واضح و مطمئن باشد و خود را با نیت خوب آماده کنید، به آنچه می خواهید خواهید رسید.

متولد شدن شهریور

کارت تاروت: کارت دو سکه ای

شهریور ماهی های عزیز، در عدد شناسی عدد دو نشان دهنده مشارکت، همراهی و رفاقت است. دوتا بهتره یکی شما یک باکره هستید و من می دانم که چقدر از استقلال و تنهایی خود لذت می برید، اما امروز روز خوبی است تا شراکت قوی بین خود و فرد همفکر خود را در نظر بگیرید. دو پنتاگرام نشان دهنده تعادل در دنیای فیزیکی است. با این حال، کسی وجود دارد که بهترین ها را در شما به نمایش می گذارد و بالعکس. ممکن است دلیلی وجود داشته باشد که مخالفان جذب می شوند، و این ممکن است نشان دهنده یک اتحاد بسیار قدرتمند باشد که بر ذهن و بدن تأثیر می گذارد و تعادل را برای وجود فیزیکی ما به ارمغان می آورد. به این فکر کنید که ممکن است در حال حاضر کجا کمبودی در خودتان دارید و چگونه شخص دیگری می تواند بهترین ها را در شما به نمایش بگذارد. این می تواند مربوط به کار، عشق یا دوستی باشد.

متولد شدن مهر

کارت تاروت: کارت دو فنجان

اکتبر عزیز، ممکن است ارتباط عمیقی با یک غریبه یا شخصی که در گذشته هرگز با او تماس نداشته اید را تجربه کنید. شاید شما دو نفر اشتباه کردید و متوجه شدید که شما دو نفر خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کردید اشتراک دارید. دو فنجان نشان دهنده تعادل عاطفی و وحدت عاطفی است که می تواند قلب شما را حرکت دهد. امروز هیچ اتصال از دست رفته ای وجود نخواهد داشت. دلیلی وجود دارد که این شخص وارد زندگی شما شده است. اثرات ماندگار این رابطه را در نظر بگیرید.

متولد شدن آبان

کارت تاروت: کارت ده شمشیر

آبان ماهی ها، امروز همه چیز در مورد چیدن تکه های دیروز است. این یک روز جدید است، عقرب، و دیروز لازم نیست امروز باشد. ده شمشیر می تواند کارت ترسناکی باشد، اما لزومی ندارد. معنای آن در درد نهفته است. امروز می توانید یا اجازه دهید منفی ها پیروز شوند، یا می توانید بایستید و بگویید: «دیگر این را تحمل نمی کنم» و کاری در مورد آن انجام دهید. امروز شما به اندازه ای که فکر می کنید ضعیف هستید و به همان اندازه که می خواهید قوی باشید.

متولد شدن آذر

کارت تاروت: کارت پنج فنجان

آذر ماهی، امروز خودت را نزن. همه چیز آنقدرها که به نظر می رسد بد نیست. اما ادامه دادن این مسیر نفرت از خود و خودگویی منفی فقط شما را نسبت به فرصت هایی که هنوز وجود دارد کور می کند. پنج فنجان نشانه رهایی از مشکلات عاطفی مداوم و استقبال از یک تحول شگفت انگیز است. در درد زیبایی وجود دارد، و پنج فنجان نشان دهنده یک غم آرامش بخش است. غمی که همانقدر شیرین است که تلخ است. تمام تلاش خود را بکنید تا دیدگاه خود را تغییر دهید و درد را با عشق در آغوش بگیرید.

متولد شدن دی

کارت تاروت: کارت سه شمشیر

دی ماهی های عزیز امروز در حال یادگیری یک درس بسیار مهم هستید. اگرچه دردناک است، اما لازم است. من از گفتن آن متنفرم، اما تو کسی را مقصر نداری جز خودت. شما باید از سرزنش دنیا برای هر تخلف و مشکلی که بر شما تأثیر می گذارد دست بردارید. سوال این است که “چرا من؟” نباید اتفاق بیفتد در عوض، “چگونه می توانم از این رشد کنم؟” اوضاع آنقدرها هم که به نظر می رسد بد نیست، اما تا زمانی که در نهایت درس هایی را که کائنات سعی دارد به شما بیاموزد را یاد نگیرید، بهتر نمی شوند. در غیر این صورت محکوم هستید که دوباره در این وضعیت قرار بگیرید. تصویر روی کارت تاروت Three of Swords قلب تپنده ای را نشان می دهد که توسط سه شمشیر سوراخ شده است. می تواند نشان دهنده غم و درد مربوط به عشق باشد، اما این لحظه موقتی است و من می توانم به شما تضمین دهم که فردا پس از پذیرش دروس این آموزش احساس شادابی و آزادی خواهید داشت.

متولد شدن بهمن

کارت تاروت: کارت نه فنجان

بهمن ماهی های عزیز، نه فنجان نشان دهنده رضایت و شادی درونی شما، استقلال شما و زندگی است که برای خود ساخته اید. امروز نیازی به کسی ندارید که روحیه شما را بالا ببرد. همین الان می توانید این کار را به تنهایی انجام دهید. امروز را جشن بگیرید. ممکن است چیز خاصی برای خوشحالی نداشته باشید، اما چرا این واقعیت را جشن نمی گیرید که اینجا هستید، زنده هستید و تا اینجا پیش رفته اید؟ این چیزی است که ارزش پریدن از خوشحالی را دارد.

متولد شدن اسفند

کارت تاروت: کارت مرگ

اسفند ماهی ها، همانطور که از خود مرگ نباید ترسید بلکه باید پذیرفت، از کارت مرگ نیز نباید ترسید. در Major Arcana، کارت مرگ پس از مرد حلق آویز آمده است. این زمان برای ارزیابی مجدد و دور شدن از الگوهایی است که دیگر در خدمت شما نیستند. ماهی ها، به نظر می رسد که شما عمیقاً در حال ارزیابی مجدد مسیرهایی هستید که در گذشته در مورد برخی مسائل طی کرده اید، و آماده اید که بخش هایی از خود را که دیگر نمی خواهید با آنها همذات پنداری کنید، رها کنید. مرگ رهایی نفس شما و یادآوری این است که ما در نهایت انتخاب می کنیم که چه کسی می خواهیم باشیم. هیچ چیز نمی تواند ما را از گذشته دور کند. گذشته یک توهم است. از این به بعد، هر ثانیه رو به جلو مهم است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا